Kolumnarije

subota, 20.05.2006.

Nogomet

Nogomet je prava ovisnost. Istina bog da od svih ljudi pravi se javiosmijeh
Jednom kad si uvučen u taj svijet, nema povratka. Al to je prelijepa ovisnost. I jedna velika stvar koja dijeli nas dečke od cura. Kad se cure nađu popričati, uvijek iste sheme: joj kak se ona iz b. razreda obukla, jesi vidila novu sliku prelijepogdead Johnija Deepa iz pirata s kariba, čula sam da su u tom i tom dućanu stvari na sniženjunut, bla, bla, bla. Al kod nas je to jednostavno: Bok. Bok. (sekunde šutnje) Ej si gledao finale lige prvaka, koji je taj sudac lopov, kaj je onaj Henry izvodio, si vidio one fintice Ronaldinha još prije, i tak u nedogled. A što je najžešće, taj izvor je nepresušan. A svi dečki znaju nekaj o tom području, i ide...Vozim se ja tako busom u školu(još negdje u 3. mjesecu), i sjedim pored frenda. "Si vidio kak je Asenal zabio gol Realu...", ja kažem "...ma da, no onaj pogani Werder se krumpa, nafajfo mi je 3 gola u zadnjih 15 min". U tom trenutku se okreće čovjek ispred mene, oko 50-tak godina, vidno zaintrigiran temom"E a kak je prošla Barcelona?", na što se okreće drugi čovjek, odgovara mu na pitanje i tako započinje razgovor i komentari. Niti ih ja poznajem, nit imam namjere, no eto, kako je nama lako pričati, bez ikakvih poteškoća, lijepo ubiti vrijeme u sendvičari od busa, i na kraju svako svojim drumom. To je nešto jedinstveno. Al ljudi moji, NAj fascinantnija stvar je kad cijela nacija, bilo BBB-oci, bilo torcida, bilo tko, stoje, grle se i navijaju za Hrvatsku. Cijela nacija postaje jedno, pa ako je to stvarno nemoguće bilo gdje drugdje, onda bar u tim 90 minuta kratkim trenutcima...hrvatskahrvatskahrvatska

- 11:52 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Uglavnom nešto kakti kolumne, a kaj ja znam, kaj mene pitate...