Poznanstva preko interneta - Vinkovci

srijeda , 19.12.2018.

ZASLUŽILA SAM DA BUDEM SREĆNA (Maja Volk)










Dating Site: Poznanstva preko interneta






U 50-oj je stigla opomena zvana rak i shvatla sam da je ceo taj moj život izmišljotina, da tu nigde nema mene, već samo ono što drugi žele da vide. Kad smo bili mali jedva smo čekali da odrastemo, a posle smo prestali da se radujemo dolaznosti. Predavaću blok nastavu na fakultetu, snimaću emisije, u Grčkoj ću biti 2 nedelje mesečno, pa ću na nedelju dana dolaziti ovde- objašnjava Maja.



poznanstva preko interneta

Ispostavilo se da imamo mnogo toga zajedničkog, od toga da smo oboje obišli svet, govorimo nekoliko jezika, univerzitetski smo profesori. Pisala sam po 6 sati dnevno.



poznanstva preko interneta

ZASLUŽILA SAM DA BUDEM SREĆNA (Maja Volk) - Iako deluje neustrašivo, Maja Volk kaže da sebe ne smatra hrabrom već samo jako radoznalom ženom koja je uvek gladna znanja i učenja.



poznanstva preko interneta



Maja Volk UPOZNAVANJE preko interneta
To sam naučila od moje profesorke klavira koja je imala 90 godina a ja tad 25. Maja njihov odnos opisuje kao kombinaciju zaljubljenosti, strasti i ljubavi. Svi nešto imaju, a teško im je da prodaju. Sa njim mogu da pričam o filozofiji, a da me ne gleda kao idiota, srednjem veku ili renesansi. Kao profesor dramaturgije Maja se potrudila da napravi originalni lični profil na ovom sajtu, kakav niko drugi nije imao. Odlučna da mnogo toga promeni u svom životu, krenula je redom. Pisala sam im ljubavne pesme, a rekord mi je bio 80 pesama za 2 meseca. Sad imam lošiju koncentraciju na druge stvri, samo sam u mislima kod Nikosa, ne mogu da čitam o mračnim stvarima, niti da gledam kuknjavu na facebook-u. Smejem se na sve to i uviđam koliko je neverovatno kako roditelj uvek ostaje roditelj i nema poverenje u pamet svog deteta.

[Classy gay dating sites|One direction hook up quiz|Dating 30 years old man]






Oznake: ZASLUŽILA, sam, da, BUDEM, SREĆNA, Maja, Volk)

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.