Serem jer mogu

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga 
Za sada jos neznam, ali isprofilirati će se.

Možda
"Mene, gospodo, uopće ne zanima istina." CdP

Neki zanimljivi linkovi 
Flat tax - analiza
Švedski model - uspjeh?

 Bliske teme
SUNCANI KRUG (grupa blogova)

 Meni zanimljivi blog-ovi
Kross
daywalker
Drito konj
Show me the money!
pticatrkachica
Rubber
Jezični savjetnik - meni potrebno
svinje u blatu "WinstonW"
CLASHIRANJE UMA

 15.12.2004., srijeda

Upomoć!

MESIĆ: Ali marginalno se ne mogu spominjati neprovjerene stvari koje mi se stavljaju na teret. Na primjer, sumnje u vezi s prošlom izbornom kampanjom. Već je postalo degutantno jer sam jedini dao dokraja provjerene podatke. Mene nitko sa strane nije financirao, nikakve osobe ili pravne osobe izvan Hrvatske, jedino hrvatski građani i pravne osobe, a samo ih je nekoliko molilo da im se ne spominju imena. I zbog toga sam rekao da se svi koji sudjeluju u mojoj sadašnjoj kampanji moraju legitimirati. Nije bilo u redu da se POA bavi tim pitanjem, a posebno neprovjerenim podacima.
izvor: Vecernji list od 15.12.2004.

Molim poštovane posjetitelje da me upute na informacije o financiranju prošle Mesićeve predizborne kampanje jer ih ne vidjeh. Mea culpa.
Kaj se dotikavlje ovog nikakve osobe ili pravne osobe izvan Hrvatske, jedino hrvatski građani i pravne osobe. Pod kaj spadaju firme registrirane u RH, a u vlasništvu stranog kapitala? Su to strane firme ili "domaće"? Ovo fakat neznam pa molim pravnike da mi objasne.
- 09:12 - Komentari (6) - Isprintaj - #