< kolovoz, 2009  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Oćeš/nećeš…

night_walker000@msn.com

ljudovi koje čitam

-muf
-moje drugarice (tripice)---sanja stjenka i mala
-crvena plavuša
ja sam tamara i plačem doma stalno
tu ide gala ne da mi se link stavljat

i to je to zasad (za kaj?)
zato KAJ mi dižete živce
oke.neću više govoriti kaj

kewlyes


ja volim samo sebe za druge mi se jebe

volim mamu i tatu i seku i majog bracu
oke lažem.ja nemam seku.
di mi je seka??KAJ će ti seka kad imamo lepu brenu

živio zdravko čolić!
iako smo ga muf i ja ubili u našem scenariju za horor film
duga priča.

naj uvreda:VRATARČINO SAKATA
kewl.

vans rulesyes
alan ford rulesyes
page rulesyes
slatina rulesyes
josipa rulesyes

a sad ozbiljno -ja sam sestra ISUSA KRISTA



srijeda, 19.08.2009.

moje ljeto

kul
kulnije
najkul

i malo mrkvice



| pljuni (5) | troši drveće--- | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.