< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Oćeš/nećeš…

night_walker000@msn.com

ljudovi koje čitam

-muf
-moje drugarice (tripice)---sanja stjenka i mala
-crvena plavuša
ja sam tamara i plačem doma stalno
tu ide gala ne da mi se link stavljat

i to je to zasad (za kaj?)
zato KAJ mi dižete živce
oke.neću više govoriti kaj

kewlyes


ja volim samo sebe za druge mi se jebe

volim mamu i tatu i seku i majog bracu
oke lažem.ja nemam seku.
di mi je seka??KAJ će ti seka kad imamo lepu brenu

živio zdravko čolić!
iako smo ga muf i ja ubili u našem scenariju za horor film
duga priča.

naj uvreda:VRATARČINO SAKATA
kewl.

vans rulesyes
alan ford rulesyes
page rulesyes
slatina rulesyes
josipa rulesyes

a sad ozbiljno -ja sam sestra ISUSA KRISTA



subota, 14.06.2008.

samouvjerenje

NAĐI SE U PROSTORU!
da ne bih. Nađi se ti.

Aj dont fil rajt
Mejbi aj hev najf stikn in maj bek?
No.
Ajm đast hangri

Volja+snaga=kurac dubokoumni :

**********
moje samouvjerenje se odnosi na bobičasto povrće
samouvjerenje
veoma

ne reci jedno ,nego dva stvorenja
dva stvorenja!!!!!!!
svorenje
veoma
**********

PLEASE ME
CUT ME
RAPE ME
WASTE ME


znao je da nije najgore kad ti počne biti stalo-
Najgore je kad drugima počne biti stalo.do tebe.
Rekli su mu da ga vole.on se nadao da to ipak nije istina.
I smijao se pod točno pravim kutem
Jer važno je smijat se pod pravim kutem-onako ni previše ni premalo
Silio se da mu osmijeh ne izgleda umjetno
Trudio se da izgleda sretno zbog toga što ga vole, trudio se da izgleda kao da je znao to oduvijek i kao da mu je drago što to čuje.
Uspio ih je zavarati jer se uvijek smijao pod ispravnim kutem


Piškiš li u krevet?
Ponekad
*šamar*

došli smo da saslušamo
otišli smo da stignemo
napravili smo da djelujemo
pravit ćemo se da ne vidimo


jel tako?

I appreciate your concern
You're gonna stink and burn



| pljuni (14) | troši drveće--- | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.