< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Oćeš/nećeš…

night_walker000@msn.com

ljudovi koje čitam

-muf
-moje drugarice (tripice)---sanja stjenka i mala
-crvena plavuša
ja sam tamara i plačem doma stalno
tu ide gala ne da mi se link stavljat

i to je to zasad (za kaj?)
zato KAJ mi dižete živce
oke.neću više govoriti kaj

kewlyes


ja volim samo sebe za druge mi se jebe

volim mamu i tatu i seku i majog bracu
oke lažem.ja nemam seku.
di mi je seka??KAJ će ti seka kad imamo lepu brenu

živio zdravko čolić!
iako smo ga muf i ja ubili u našem scenariju za horor film
duga priča.

naj uvreda:VRATARČINO SAKATA
kewl.

vans rulesyes
alan ford rulesyes
page rulesyes
slatina rulesyes
josipa rulesyes

a sad ozbiljno -ja sam sestra ISUSA KRISTA



subota, 24.05.2008.

znači ovako. TULIPAN.
mislim da je to dosta.
gle gle koliko točaka a nisam ni počela pisat
to je zbog kuje sanje nakaradne e pa nema više točaka !!!! nema.
zajeb (vidiš bez točke)

znači ovako.par pitanja koja mi ljudi vole postavljati i napokon će saznat odgovore
1.josipa koji je tebi kurac?
--->onaj veliki!
2.na čemu si ti?
---> naughty
3.zašto me jebeš u mozak?
--->zato kaj nemaš rupu tamo gdje bi ja htjela da ju imaš

zašto sve na kraju zvuči pervezno.ne znam.
ovo je jedna nepotrebna rečenica koju sam napisal kak bi pokazala da neću stavit točku

znači ovako. eek
postoje dobri ljudi i postoje loši ljudi

primjer1 dobar ljud


primjer2 dobri čovjeci


primjer3 dobar pas


dobre ljude prepoznajemo po tome šta se smiju i imaju plavu kosu ili krila

loši ljudovi:

primjer4 loš ljud


primjer5 gad demit loš čovjek


primjer_cirka 6-7


primjer3343643


loši ljudi imaju opaki pogled, ćelavi su ili imaju širom otvorene oči. nekad imaju jedno crveno oko i mašu pištoljem

........

nadam se da vam je ovo razjasnilo poneke stvari.
sada možete provjerit ono što ste uvijek htjeli znati: je li vaš susjed zaista tako dobar kakvim se predstavlja?
da li je onaj poštar zaista vaš tata?
zašto ljudi vole krastavce?

al treba znat razliku između zlih ljudi i seksi zlih ljudi
naughty
seksi zle ljude volimo.

TOČKA



| pljuni (30) | troši drveće--- | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.