< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Oćeš/nećeš…

night_walker000@msn.com

ljudovi koje čitam

-muf
-moje drugarice (tripice)---sanja stjenka i mala
-crvena plavuša
ja sam tamara i plačem doma stalno
tu ide gala ne da mi se link stavljat

i to je to zasad (za kaj?)
zato KAJ mi dižete živce
oke.neću više govoriti kaj

kewlyes


ja volim samo sebe za druge mi se jebe

volim mamu i tatu i seku i majog bracu
oke lažem.ja nemam seku.
di mi je seka??KAJ će ti seka kad imamo lepu brenu

živio zdravko čolić!
iako smo ga muf i ja ubili u našem scenariju za horor film
duga priča.

naj uvreda:VRATARČINO SAKATA
kewl.

vans rulesyes
alan ford rulesyes
page rulesyes
slatina rulesyes
josipa rulesyes

a sad ozbiljno -ja sam sestra ISUSA KRISTA



nedjelja, 25.11.2007.

Brain Damage

The lunatic is on the grass
The lunatic is on the grass


Da da tu još više mmm ah
Ma bravo

S gađenjem gledam metak što prolazi

Fakat (?fakat?) dugo nisam ništa napisala
Zato što nemam što za reći ni max-adsl

Jojojojojojojojojojojojojojojojojojojojojo
Jojoojoojojojojojoojojojojojojoojojojojoo
Joojoojojojoojjojojoojojojojoojoojojojo
(?jojo?)

ništa, idem van razdjevičit štogod mlađahno

The lunatic is in the hall
The lunatics are in my hall


Popis naj uvreda:
KMET
GOVEDO NEZASOLJENO
OKSIMORON
OPNA
GAD ODURNI
VRATARČINA SAKATA
TIMMY
ORGEL PUNKT
PROTUHA
SRKAČ DUNAVA
STIPE
JEBIVJETAR
GLJIVA
MATEMATIČAR
ČUDNOVATI GLAVAŠ
ŽESTOKO ISKORIŠTAVANI SELJAK
ŽIDOV
CERJAK
STOKA
KURAC OD BIZONA
NAKAZA
PEKAR
FLUID
EMO
GASTRULA
KOSINUS
KMICA
ĐUBRE NAKARADNO

Šaljite svoje prijedloge!

The lunatic is in my head
The lunatic is in my head

Jebote patak
I to veliki





| pljuni (8) | troši drveće--- | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.