< listopad, 2007 >
P U S Θ P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Oζeš/neζeš…

night_walker000@msn.com

ljudovi koje θitam

-muf
-moje drugarice (tripice)---sanja stjenka i mala
-crvena plavuša
ja sam tamara i plaθem doma stalno
tu ide gala ne da mi se link stavljat

i to je to zasad (za kaj?)
zato KAJ mi dižete živce
oke.neζu više govoriti kaj

kewlyes


ja volim samo sebe za druge mi se jebe

volim mamu i tatu i seku i majog bracu
oke lažem.ja nemam seku.
di mi je seka??KAJ ζe ti seka kad imamo lepu brenu

živio zdravko θoliζ!
iako smo ga muf i ja ubili u našem scenariju za horor film
duga priθa.

naj uvreda:VRATARΘINO SAKATA
kewl.

vans rulesyes
alan ford rulesyes
page rulesyes
slatina rulesyes
josipa rulesyes

a sad ozbiljno -ja sam sestra ISUSA KRISTA



petak, 05.10.2007.

My name is Lucifer please take my hand

ššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššš
ššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššš
ššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššš
ššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššš
ššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššš
ššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššš
ššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššš
ššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššš
ššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššš
ššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššš
jaje

ima nas ima
gdje smo
o jebote kolko nas ima
pa tamo smo gdje se bijeli crna svraka
oh kako li smo pametni mi
nitko nam nije ravan
svrake iš iš svrake
fuj svraka
jebote kolko nas ima
skupili se ko muhe na govna
jebote jebote
crna svraka oζe bijelog brata
e neš neš
nema te
nema ni mene
oj oj svrako odi doma crna svrako



| pljuni (5) | troši drveζe--- | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.