O menii

Ime ; Kristina
Nadimak: Kika, Nino, Kixa
Hobi: Košarka košarka...zajebavanje
Naj pjevac: Dj Unk
Pjevacica: Missy Elliot
Škola: Jure Kaštelan
Broj moba: Hocemo i glazbenu??
Msn.....ma nedam to jos..
Citam: Ok i teen
Volim: sebe
Volim I : mamu tau tetu tetka
uju, setru brata sestricnu necake male malu necakinjicu
ivanu anu emu janu tinu tenu lovru patrika tomicu
lanu doru jos jednu luciju
DARIJU daria zvonka
doroteu valentinu martinu nikolu luku dominika elu
ana mariju teu helenu matiju luku igora maria
lovru ivanu adama i evu marina marka luku lovru
frana antoniju martu karlu maju martinu maju tenu
valentinu kristinu kristinu mirelu margaritu lanu sandru
karlu viktoriju jelenu jelenu mariju filipa filipa i cijeli Zagreb

Ne volm-bahatost DVOLICNOST skrtost
razmazenost i umisljenost, skolu, majicku
rajicku pandzicku teh-glupacu ...ma sve profesore




MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

Fotke mene i frendova =)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Mali dario XD --> BF


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ifka i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Mali smrad Loki

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ifka i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Patik XD.,.,.,malo sam nadodala



Pjesmice:

Ljubav je mala ptica i životna
varalica cvjetak ludi,
sreća ljudi, nešto lijepo
ali sasvim SLIJEPO!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us






Možda kad bude svanulo jućer
možda kad razum srce potuče.
Možda kad sunce ugasi kiše
MOŽDA TE TADA NEĆU VOLJETI VIŠE!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us






Ti si kao zvijezda tamnio nebo
krasiš, anđeli te ćuvaju da se ne
ugasiš. Zato nemoj nikad pasti
s neba jer postoji netko kome tvoj sjaj
TREBA!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Imam 12 godina, malo poznam sebe.
Imam 12 godina ali znam da volim TEBE!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Crna ruža na vjetru se njiše,
ja volim tebe i nikoga više,
ako otvoriš srce moje,
u njemu ćeš pronaći ime svoje!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Evo samo da ti javim,u bolnici sam!
Nemoj se brinuti pronašli su mi
šećer u krvi,
kamenac u bubregu,
bakterije u želucu i TEBE u srcu!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost



Kako se zoveš?
LJUBAV!
Što radiš?
VOLIM!
Cijeli svijet?
NE!
Koga?
TEBE!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us






Voli,voli dečka bilo koje boje
samo nemoj dečka prijateljice svoje!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Ljubav je jaka,ali nije za đaka,
oprosti mi Bože bez nje se ne može!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us







Voljeti je lijepo,voljeti je lako,
ali voljeti kao ja ne može svatko...
Koliko te volim to se teško piše jer svaki trenutak
ja te volim još više!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us






# Ako me ikada zaboravis, ne zaboravi
da zaboravljeni nikada ne zaboravljaju
one koji su ih zaboravili!#
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Ako si daleko nista ne smeta,
vjecna ljubav ostaje i da si nakraj svijeta
Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Citam knjigu, a oci mi suze,
mislim na tebe, sto mi srce uze!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image and video hosting by TinyPic

KomeNti ..on/ofF

Opis bloga

Sve i svasta pa malo nista



Counter
Counter

Sto slusate?
Narodnjake
Rock
Pop
Hip-hop
Rap
Tehno
House
Domace
  
pollcode.com free polls

Linkovi

Ifka
Lovro
Ifka i ja


Slikce XD

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic



srijeda, 31.12.2008.

Moja 2008.

Ah u njoj je bilo stvarmno svacega..........A ono najljepse sto mi je donijela 2008 je Darija (moj bff) i ......(sad ce te svi " Pa ti si bolesna,..,.,hahahahah nisi normalna glupaco isl" a to je TH......znam da je smijesno. U ovom postu cu vam napisati i zasto on. Ali idem po nekom redu.

U 2008.
Mene Ifku i Emu je napao pedofil

Darija je bila bubana i onda sam ju ja tjerala u krpe. Isle smo van po najvecoj zimi-.....
smrznule smo se ali bilo je supper =)


Hmmm mozda mogu i svoj rockas svrstati u to. I reci kako su svi zaboravili na njega
osim
FRENDOVA =))))))))

U 2008. sam zahvaljujuci dariji skuzila sto zbilja znaci PRAVO PRIJATELJSTVO

Postala sam urednica skolskog lista

ISPISALA SAM SE IZ MAZORETKINJA =)))))


UPISALA SAM SE NA KOSARKU =))

Skoro izgubila Dariju


Izgubila jednog best frenda ali pronasla drugog

Stvarno se sa SVIMA iz 6-ih razreda super skompala I S NEKIMA IZ 7-IH

Postala si 99 puta bolja s ivkom

100 puta se odljubila i zaljubila da sad ni ne znam dali imam simpatiju

Namjestila ifki NEKE decke iako ona to danas nezeli priznati

Upoznala hrpu pre cool i zakon ljudi


Napravila si fejs i blog

Dobila 6 ribica i sve pocrkavale =(f

Pocela slusati TH:
DA na to bi se svi mogli smijati. Ali ok ja vam na to mogu reci samo SMIJ TE SE!!!!!!!
Njihove pjesme su legendarne.
Don't jupm govori da nesmijes odustajati od onoga sto zelis postici tj. kada ti nesto ne ide da odmagh ne odustanes oko toga nego da se trudis jos vise.


Leaf every second- Ma naslov sve govori. Ljudi kad su tuzni nekako uspore svoj zivot i sve im tada pada u vodu. A ta pijesma govori kako trebamo zaboraviti na svoje probleme i ziovjeti svaku sekundu svog zivota.

Schrei- pjesma je pre cool. Na jedan cudan nacin govori o tome kako trebamo vristati kad to pozelimo. Kada smo zivcani bolje je vristati nego nesto razbiti ili nekog- nesto izvrijedati...........pomaze, probajte =)

Rette Micg- Ta pjesma govori o izgubljenoj ljubavi. Kada izgubiomo ili ostavimo nekog kog smo voljeli trebamo ostati i dalje dobri s njima bez obzira na sve sto je bilo....i kako vam je bilo u toj vezi......pjesma je pre guba

Crno-Black-->Prica o smrti. Kako brzo dode i kako se rada novi zivot negdje drugdje.

Freunde bleiben- Raspadnuto prijateljstvo. Govori kako te neki prijatelji iskoristavaju samo zbog tvoje slave.

Monsoon- prica o nekom virtualnom svijetu. Ustvari.......kako ljudi odu u neki drugi svijet kad nekog izgube kog su voljeli.........tako je barem Bill rekao
Ispada glupo sto sam vam to pisala ali ugl. kad skuzis njihove pijesme nekak te pokrenu i neke stvbari shvatis......svatko shvati neto drugo.......


Ne znam sto da vam jos pisem o 2008 ovo mi je nekako najvaznije............woljam vas sve.....
i usput


SRETNA 2009!!!!!
NEK NAM BUDE PREHEBENA BEZ OBZIRA STO NAJAVLJUJU OVU NEKU KRIZU
partypartypartypartypartypartypartypartypartypartyparty
MWAA



| komentiraj! (36) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.