...:::...SoMeThInG aBoUt Me...:::...

subota, 09.06.2007.

...koja grozna situacija...

eo..dosla ja doma,bila sam vani....i tak...dogodilo mi se nest bas onak bezveze...onak nisam mogla vjerovat...al dobro ajd...uglavnom..ja volim jednog decka,onak mal duze vrijeme al dobro..i bile mi sad vani i dođe meni sestricna od tog decka i pita me jel se jos uvijek za njega zanimam i kad sam joj rekla da...pokaze ona meni jednu curu,e znas i ona ti njega voli (btw ja sam cula za tu curu i sve to) i sad ja onaka dobro,sta sad...i dođe ona meni os se tuć s njom,ona ti trenira judo,ja onak de ne...i pozove ona tu curu i kaze joj to,ova me prostrijelila pogledom,mislim ono da pogled moze ubit ja bi bila pa-pa....i nist pitala ona mene tak nest o njemu dok smo ja i iva prekretale ocima ko nist...i onda poslije dosla ona tam mene zagrlila nest plesale,ja gledam ono zenska jes ti dobro...tak sam se glupo osjecala...ma koma...al bilo je nest dobro,mislim sve drugo je bilo super...al ima jedan detaljcic...bio je jedan decko (ak citas ovo,u sto sumnjam, skuzila sam da si me ti dirao po ramenu) onak bas je ok i dobar je...i onda na kraju kad sam isla doma naiđe taj zbog kojeg bi se ova mozda tukla i vice mi tam nest matea os pit,mislim da je bio pijan ko nist,al dobro....i eo ljudeki moji to vam je to...bas mi je bilo super danas...a ovo sto post nisam dugo pisala,ma napisala sam ga u proslu subotu al sam ga procitala i skuzila da su sve to gluposti pa sam ga obrisala....i sta se jos dogodilo...da,u nedjelju sam bila u sv.nedelji i samoboru s mazoretkinjama,bilo je super...al jedva cekam ekskurziju s razredom u sv. filip jakovu....to znam da ce bit ludnica sam taka...e sad sam se sjetila jos neceg sto mi se događalo al to cu ipak zadržat za sebe...nist..eo vidite ja ne pisem postove bas redovito al kad pisem onda knjgiu pisem hehe...idem sad,cekaju me ovi na msnu....ajd uzivajte mi i ostavljajte mi komentarcice....veeelika poosa svima i bokic!! kisskissmahwave

- 22:49 - Komentari (56) - Isprintaj - #