...:::...SoMeThInG aBoUt Me...:::...

petak, 04.05.2007.

...nema naslova ovaj put...

chiaos ljudi...nema ga,dayes...de ko je uopce izmislio taj naslovbang,ajd sta da ja sad napisem za naslov, bolesno...hehesmijeh..de salim se...i da...proslo dost vremena od...sam da pogledam kad sam zadnji put napisala post...(sad je proslo neko vrijeme,lolčina hehe)...aha evo ga....issseeee....10.4...a kao rekla sam da sam se popravila,mos mislit,jos gore jeheadbang hehe...al dobro ajd sad necemo o tom....nego...da,1. maj...ma bilo je superthumbup...ovak...ujutro sam isla kod bratica,slavio je rođ,onda smo tam kod njih igrali odbojku,nogomet,basket,bolje je nabrajat sta nismo...ugl...bila sam kod njih do negdje 5,rostiljalinjami smo i tak svast nestparty...onda kad sam dosla doma,iva je dosla do mene,pa smo isle opet u belisce na kirvaj,ma bilo je zakon,bile smo na auticima to mi je bilo najbolje,sudarale smo se ko lude,koljeno mi je plavo kak sam udaralaheadbang koma...onda smo jos isle na neki veliki ringišpil,to je isto mrak...ja dobila dvije nagradne vožnje,ludnicalud...i sta jos...nije vise nist bilo...to je sve valjda...e da,opet sam promijenila dizajn,onaj me zivcirao,bio mi je nekako preroz,ovaj mi je bolji nekako...i eto...to je to ljudeki...dost je ovo...i de komentirajte me mal vise,ja se tu mucim da smislim nest za vas da napisem i onda me nist ne komentirate...lool...ma salim se...dobro ajd idem sad..i eo,necu napisat novi post dok ne budem imala najmanje 60 komentara pa si vi mislite...hahe...ajd pusamkisskiss vas sve i da skoro pa sam zaboravila eo pozdravaljam wavedoroteju,obecala sam joj da cu ju spomenut u postu pa eo jesam...idem sad stvarno...veliki pozzz svima!mahwavemahwave

- 21:40 - Komentari (76) - Isprintaj - #