...:::...SoMeThInG aBoUt Me...:::...

utorak, 10.04.2007.

...neki post...

bok....a evo neki post da bas ne kazete kak necu ni napisat post a sad smo na feriju i imam vremena za pisanje...pa...ovak..e da..Sretan vam Uskrs..je da je malo sa zakasnjenjem,al eto...dobila sam neke majice,pare,slatkisa,bolero...itd....znate vec sta se dobiva pa da ne odugovlacim...i da sad smo na feriju,al prekratko je to,sam jedan tjedan a danas je vec utorak...bezveze...al dobro bolje i to nego da idemo u onu zgradu,necu ju ni imenovat hehe....i eto sad kad imam vremena ne znam sta bi radila,po cijele dane se dosađujem ko nist...a brat me sad zivcira..neku lampu mi u oci upire...ubit cu ga...mali ima vodene kozice i sad bilo gdje da mama i tata odu ja moram bit s njim,nonstop se svađamo...koma...i eto tak..ja ne znam sta da vise pisem pa idem...ajd ljudi uzivajte i brzo ce bit novi post (nadam se) i da ljutim se na vas sto mi uopce ne komentirate a ja se popravila i redovito (donekle) pisem postove...al dobro ajd...velika pu$$a svima,a za njega najveca,volim tecerek!bye...wavemah

- 12:37 - Komentari (44) - Isprintaj - #