...:::...SoMeThInG aBoUt Me...:::...

subota, 10.03.2007.

...MOJ ROĐENDAN...

bok svima.....evo da bio mi je rođendan 26.2. znam da kasnim s postom al eto....kad uvijek imam nest drugo il mi se ne da pisat novi post,al evo ga...moj rođendan..ma bio je najbolji...prvo sam dobila od mame i tate liniju,onak je bila lijepo zamotana i ujutro ja onak dođem sva pospana i vidim to na stolu,bilo je prekrasno....i da sam da napomenem pitao me fiziku i to na ROĐENDAN,onak nisam ni pogledala knjigu al ajd dobro dobila sam 4....i sad subota...onda sam ga slavila...evo ovak ukratko...prvo su svi dosli kod mene u 6...bilo nam je super...zezali smo se,slikali,slike su mrak stavit cu ih...negdje oko pol 8 smo se spremili da idemo u pub...i onak izađemo mi van a kisa pada ko luda...i ajd dođe moja mama odvest ce nas...a bilo nas je 13..i prvo se neke od cura utrpale u auto,sjedile jedne drugima u krilu i tak..a mi cekali da se vrati po nas..i kad smo svi dosli u pub...bilo nam je super...neki su se isli setat van,vozat u nekim liftovima i tak...onda sam ja dobila jednu poruku koju bolje da nisam dobila al dobro...poslije su dosli jos neki frendovi pa su mi cestitali..upoznala sam neke nove likove i tak..ma bilo je odlicno..neki su i popili mal vise..al necemo rec koji...hehe..onda sam sutradan slavila s rodbinom i ostalima....dobila sam mp4 i puno love...i tak...e da...slucajno sam procitala u horoskopu da ce mi kao najsretniji dan u mjesecu bit 3.3. a to je bila ta subota i je,stvarno mi je bio najsretniji,al dan najbolji za ljubav je 17.3. al buduci da ja neam srece u ljubavi ne moram se ni nadat....al dosta o tom...stavit cu vam poslije slike u boxeve....i idem....uzivajte...pusa....pozzz....

- 23:34 - Komentari (35) - Isprintaj - #