...:::...SoMeThInG aBoUt Me...:::...

subota, 10.02.2007.

...mal je dugacak post...dobro predugacak,al procitajte ga...please...=0)))

pozdrav svima....eo..bolesna sam...gripa...
ma to vam je grozno ovdje kod nas,svi ju valjda imaju...koma...
al jedino dobro u tom je valjda sto nisam bila u skoli cijeli tjedan..dobro,
dobro u ponedjeljak sam bila al dalje ne....i eto tak...sad mi je malo bolje,al
ona temperautura me ubijala...eto to bi bilo o gripi...sta jos ima...e da...bila
sam u proslu subotu kod frendice na rockasu...prvo je iva dosla kod mene...
pa smo onda isle...al najbolji detalj je bio kad je iva opalila neku babu kisobranom
po glavi....hehehehe...ajd napisat cu vam kak je to bilo pa onda idem dalje na onak
mal "bitnije stvari".....ovak...dosle vam iva i ja pred monikinu kucu,i sad, sjetimo
da ona ima ogija (psa) i naravno da nismo htjele ulazit nego je iva pozvonila...i tak
dok smo cekale da ona otvori iva je nest sizila sto je morala nosit kisobran a uopce ne
pada kisa...i tak dok je ona mahala s kisobranom naleti neka baba njoj iza leđa i kad sam
ju ja skuzila viknula sam ivi pazi!! al ne vec je bilo gotovo,zveknula ju je po glavi sam tako...
al nist, baba je sam nastavila dalje koda nist nije ni bilo,s cigaretom u ruci,a baba ima neki 10000 godina 100%...
e mi smo se skoro upisale od smijeha,pocele smo se savijat na pol ulice,a kad nam je monika otvorila
pogledala nas je onak,jeste vi dobro....nismo se mogle prestat smijat pol sata,onda kad smo
poslije isle na pizzu i u pub bilo je super,iva je izgubila glas i tak....eto to bi vam bilo to s rockasa..
a sad ono "bitnije"....ovak rekla sam vam vec da sam ovih dana bila bolesna...pa sam imala dost
vremena za razmisljanje...i ovak...odlucila sam da cu neke osobe koje su mi bile ajmo rec "bitne" u
zivotu jednostavno zaboravit,uopce vise necu mislit na njih,jer ionako nisu nikad bile ono sto sam ja
mislila da jesu....otovrit cu novu stranicu u zivotu...odsad cu se druzit s osobama koje su mi stvarno
pravi frendovi i uvijek su mi to bili,a ne s onima koji su kao "maramica s dva lica" a ima takvih puno
bar oko mene i znam da bi se puno ljudi slozilo sa mnom al sta cete....ima nas svakakvih...eto ja sam
to odlucila i odsad cu se stvarno pridrzavat tog jer mi je stvarno dosta ljudi koji se prenemazu i prave
se da su ono sto nisu...ljudi jednostavno budite svoji zato sto ce vas onda i drugi vise cjenit i volit....tak vam je to....eo ja sam se sad stvarno raspisala...mal previse....al sam da jos nest kazem...
za par dana je valentinovo....a ja sam sama...smrc...koma..al dobro nema veze...bit ce i boljih dana...
možda za sljedece valentinovo ne budem sama...hehe.....sam nek se ja nadam...al dobro..vidjet cemo sve...e sad bi stvarno bili dost..*predugacak je post...*AL PROCITAJTE GA LJUDI...I KOMENTIRAJTE MI STA VI MISLITE O OVIM MOJIM NOVIM ODLUKAMA.... a ja sad idem malo na chat..javim vam se za koji dan....uzivajte svi...pozdrav ivi i jednom decku kojeg sam ovih dana upoznala,stvarno ste super....i naravno pozdrav svima vama i velika pusa od mene.... =0))))

- 21:03 - Komentari (43) - Isprintaj - #