...:::...SoMeThInG aBoUt Me...:::...

srijeda, 20.09.2006.

...evo...novi post...napokon...

eeeeee...ljudi evo me napokon...sorry svima sto dugo
nisam pisala novi post...al evo ga....
kod mene nema bas nest posebno novo...sve po starom,
počela je skola i sve obveze vezane uz nju...
e da danas smo frendica i ja isle u skolu i pokisle sam tako,
bile smo mokre ko misevi,starke su mi se pomocile tak da su mi
noge bile mokre,hlace su poprimile novu tamniju nijansu boje
zato sto su bile mokre,a i neke knjige su mi se smocile...koma...
e da u ponedjeljak smo trebale imat trening al nas je trener naravno
zeznuo i nismo imale...mislim ono, kolko je meni trebalo da ja dođem
do skole...lol...al nije sve propalo isla sam s frendicom prije tog propalog
treninga do plodina a i upoznala neke nove ljude tak da i nije ispalo tak lose...
joj e moram jos ic ucit fiziku i povijest...a tak mi se ne da...
ajd ljudi...idem ja...gotova sam i s ovim postichem...
e..... skoro pa sam zaboravila...vidjela sam da ste se popravili s komentiranjem,
imam dost komentara i sam da kazem do sljedeceg posta hocu da mi ostavite
najmanje 25 komentara tak da...evo vi me citajte i komentirajte...a ja vam se javim
za par dana...valjda..lol...ma salim se...javit cu se 100%...i evo napisala sam napokon
i ja jedan veliki post, to je zato sto nisam tak dugo pisala...al sad stvarno idem da ne
bi napisala i neku knjigu...lol...
bye i pusa svima!!!

- 14:30 - Komentari (30) - Isprintaj - #