...:::...SoMeThInG aBoUt Me...:::...

subota, 09.09.2006.

...o svem pomalo...

nist ljudi evo me...pisem vam jos jedan novi postich...
e da prvi dan skole...pa bilo je ok...prvi sat smo imali racu
koja nas je sam tak poplasila sa sedmim razredom...
onda smo imali zemljopis...zapravo gografiju da se
ispravim...imamo nekog novog nastavnika koji ima neku
antenu koju je koda iscupao iz auta i tak...
ostale sate smo imali hrvatski kod legendarnog nastavnika
kuće,onda matematiku koju smo odmah 1. sat ponavljali i
pod engleskim smo uspjeli nagovorit racu da idemo van
i zadnji sat smo imali glazbeni sa super nastavnikom i eto tak
vam ja izgledao prvi dan skole...
i evo malo o big brotheru koji je jucer počeo...super mi se
čini Ante ima super kosu i sladak je,a od zenskihsu mi fora
Ana i Tanja...al vidjet cemo jos kak ce sve bit...
evo ljudi ja gotova i s ovim postom...vi me citajte i ostavljajte mi
komentare...please...a ja idem s frendicom van...
big ki$$ svima i pozzz od mene!!!

- 14:30 - Komentari (29) - Isprintaj - #