...:::...SoMeThInG aBoUt Me...:::...

utorak, 29.08.2006.

...evo mene nakon 100 godina...

ej ljudi,napokon vam se javljam nakon 100 godina!!!
vratila se ja s mora i puno toga se dogodilo od zadnjeg posta...
al nisam vam se mogla javljat zato sto mi internet nest nije radio...
sta mi se sve dogodilo...pa ovak...na moru nisam bila 10 dana kak sam vam rekla nego sam ostala s bratićima još 6 dana u mimicama,malom mjestu kod omiša...uglavnom bilo mi je super...
kad sam se vratila s mora dobila sam novu sobu koja je mrak i tak...
onda sam išla na rolanje,vožnju bikeom,na sladoled,u šetnju itd.
uglavnom sam se zabavljala i družila se s frendicama...
i da najgore od svega je sto za par dana počinje skola...
al dobro o skoli cu u sljedecem postu...
ajd ljudi kisach i javim vam se za koji dan!!!
mah!mah!

- 19:39 - Komentari (8) - Isprintaj - #