Free Music

Free Music



Free Music

Image Hosted by ImageShack.us

ovo je moja kakao naj frendica ivana...baš bi mogla biti model...zakon je ispala...koji komad...


Image Hosted by ImageShack.us

i opet inna ta ljepotica...stvarno je stvorena za manekenku tj. model...komad i pol...

Image Hosted by ImageShack.us

ovo čudovište tu sam ja...s novom friskom...

Image Hosted by ImageShack.us

ružna sam ko...ma bolje ovo ne komati...ovo je s starom friskom...






Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo je moja naj frendica tina...baš je cool ispala...baš je slatka...lepa mala ŽENSKICA...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ZHENSKICA...MUSHICA...tina kako dobro si tu ispala...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo je venda(Weva)...moja naj frendica...kak je lepo ispala...kjutek...JAJOBELA,NAPUSHENA HIPICA,CUHUNICA MOJA MLOHAVA...


Image Hosted by ImageShack.us

ovo je moja frendica tea...baš je kjut ispala...zgodna je kane?cooooooooooooooooooooooool...



Image Hosted by ImageShack.us

nemam kaj komati fakat je zgodna vidi se da je zgodna jer ima zgodnu sestru ivanu koja je tamo več na slici


Image Hosted by ImageShack.us

kjuttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt...baš je slatka...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo je ela...kak je lepa...baš je dobro ispala... :)..pravi model...

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by UnDeRgRoUnD QuEeN =)

Opis bloga

za sve koje žele čitati moj blog!!!

LINKIČI
inna
tina
tea
doc
dor@
karlovčanka
majcen
blog o Wentu
us5
tea

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



ImageChef.com - Create custom images

ovo su moje frendice
ImageChef.com - Create custom images

ImageChef.com - Create custom images

ImageChef.com - Create custom images

ImageChef.com - Create custom images

ImageChef.com - Create custom images

ImageChef.com - Create custom images

ImageChef.com - Create custom images

ImageChef.com - Create custom images

ImageChef.com - Create custom images

ImageChef.com - Create custom images

Snowglobe codes - ImageChef.com

ImageChef.com - Create custom images

ImageChef.com - Create custom images

moj brat

ImageChef.com - Create custom images

ime:katarina
prezime:/nije bitno
naj.frende:ivana i tina
simpa:/
volim:
sve što vole mladi
mrzim:
iličku
kapetanku
mrca
umešljene
sve kaj mreze mladi
razred:6
i to je nekaj o meni
ImageChef.com - Create custom images

ponedjeljak, 29.10.2007.

e otkrila sam zaljubljenog u mene...još samo iwana i dečko iz snova...

hey ljudeki...nisam baš naj volje...tj.živčana sam...burninmadburninmadburninmad...neko mi sere po blogu i to pod anonimno...otkrila sam svojom pameću ko je zaljubljeni u mene...ali sad čekam da mi veli u facu ona da mi je srala po blogu...ja se bum pravila ko da neznam...baš me zanima kolko bu dogo zdržala...e da za iwanu i dečka iz snova nisam opče sigurna ko je prava inna...e da inna kaj imamo za likovni?pitaj nekog...a ti "umjetna" inna predstavi se i ne seri...bangbangbang..dajte ono fakat strelite se...znate da ja uvjek živčanim i onda mi morate srati još po blogu jao...(u pms-u sam)...e da NISAM SE VIŠE U......meni je on lepi i sve to ali nebrem se jednostavno više biti u njega...izluđuje me...tak da sam tu odluku donesla i trenutno sam bez ljubavi...ma ok..neda mi se opće više niš pisati...idem se e malo opustiti...smijehsmijehsmijeh...ajde kissy-kissy...bye...pozz pravoj inni(kaj imamo za likovni?...obadve bez ljubavi...heh)...tini(kaj imamo zal ikovni?e vidla sam ti ga danas)...pozz vandi(kaj imamo zal ikovni?e i zarazil me s pink panterom tvoj)...


PRATIM TE...TOŠE PROESKI...









| Just Say SomeThiNg (1) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.