Free Music

Free Music



Free Music

Image Hosted by ImageShack.us

ovo je moja kakao naj frendica ivana...baš bi mogla biti model...zakon je ispala...koji komad...


Image Hosted by ImageShack.us

i opet inna ta ljepotica...stvarno je stvorena za manekenku tj. model...komad i pol...

Image Hosted by ImageShack.us

ovo čudovište tu sam ja...s novom friskom...

Image Hosted by ImageShack.us

ružna sam ko...ma bolje ovo ne komati...ovo je s starom friskom...






Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo je moja naj frendica tina...baš je cool ispala...baš je slatka...lepa mala ŽENSKICA...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ZHENSKICA...MUSHICA...tina kako dobro si tu ispala...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo je venda(Weva)...moja naj frendica...kak je lepo ispala...kjutek...JAJOBELA,NAPUSHENA HIPICA,CUHUNICA MOJA MLOHAVA...


Image Hosted by ImageShack.us

ovo je moja frendica tea...baš je kjut ispala...zgodna je kane?cooooooooooooooooooooooool...



Image Hosted by ImageShack.us

nemam kaj komati fakat je zgodna vidi se da je zgodna jer ima zgodnu sestru ivanu koja je tamo več na slici


Image Hosted by ImageShack.us

kjuttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt...baš je slatka...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ovo je ela...kak je lepa...baš je dobro ispala... :)..pravi model...

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by UnDeRgRoUnD QuEeN =)

Opis bloga

za sve koje žele čitati moj blog!!!

LINKIČI
inna
tina
tea
doc
dor@
karlovčanka
majcen
blog o Wentu
us5
tea

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



ImageChef.com - Create custom images

ovo su moje frendice
ImageChef.com - Create custom images

ImageChef.com - Create custom images

ImageChef.com - Create custom images

ImageChef.com - Create custom images

ImageChef.com - Create custom images

ImageChef.com - Create custom images

ImageChef.com - Create custom images

ImageChef.com - Create custom images

ImageChef.com - Create custom images

ImageChef.com - Create custom images

Snowglobe codes - ImageChef.com

ImageChef.com - Create custom images

ImageChef.com - Create custom images

moj brat

ImageChef.com - Create custom images

ime:katarina
prezime:/nije bitno
naj.frende:ivana i tina
simpa:/
volim:
sve što vole mladi
mrzim:
iličku
kapetanku
mrca
umešljene
sve kaj mreze mladi
razred:6
i to je nekaj o meni
ImageChef.com - Create custom images

subota, 06.10.2007.

opet nova simpa...

hey yo ljudeki...kak ste vi meni kaj?..e da sam naslov govori da opet iam novu simpu...ovak...nakon jakova tj. čovca s bandice prešla sam na dobroguzog tj. dineka i sad opet iam novog tj. kahlicu...luda sam...ludludlud...ono mjenjam simpe ko čarape...a sad mi je ovaj najnoviji od danas tak cakanicerekcerekcerek...bum dela sliku s raza njegovog i njega u srčeku ali se baš dobro ne vidi tak da...E DA MOGLI BI DATI MI PAR SAVJETA KAK DA ME ZAMJETI BY THE WAY...super sam volje...u školi je koma ali ima komada...maljac...finofinofinofino...uhglavnom to je to...neda mi se više pisati...jedan veliki pozz mom dragom kahlici(kiss srcekiss),inni-ifici(drže se stra čokolade...hehe..sretan),tini(nosi u šksretanolu mp4 svakak...sretan..hehe), mislavu(sretno na plesu...hehe...sretan)...itd...idem kiss...p.s.bum sljedeči put dela sliu stra me pili...bye



| Just Say SomeThiNg (33) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.