ketcha`s mind

utorak, 15.05.2007.

[penso positivo]


She is smiling like heaven's down on earth Sun is shining so bright on her All her wishes have finally come true Her heart is weeping. This happiness is killing her. It's right, she's in love She'll be right here in my arms So in Love She'll be right here in these arms She can't let go Repeat So hard she's trying But her heart won't turn to stone...oh no She keeps on crying But I won't leave her alone She'll never be alone She'll be right here in my arms So in Love She'll be right here in these arms She can't let go Repeat


Ponekad smo sebični i u vlastitom odrastanju ne nailazimo na vodilju koja nas miri. Buntovni smo samo zato jer takvima želimo biti. Ponekad kažemo i ono što ne mislimo. Ponekad požalimo zbog toga i glasno kažemo : OPROSTI. Jedna riječ a tolko iskupljenje..


Pisala sam davno o nekim svojim odnosima sa najmilijima. Danas mogu reč - HVALA što ih imam. Uz podršku kakvu sam svo vrijeme dobivala, sebičnost koju sam pokazala, zaboravila sam to istodobno i vratiti!

Mogu se svemu smijati al nažalost ne za dugo. Noći su duge,dani kratki...a ja još nisam načisto. dođe mi da napišem popis onih kojima moram reč sve prije nego odem..

Io penso positivo perche' son vivo
perche' son vivo


Onima kojima očekuju snagu od mene - pokazat ću da sam Herkules..

onima koji u to ne vjeruju.. šaljem vam Jovanottija..


Io penso positivo
ma non vuol dire che non ci vedo
io penso positivo...
in quanto credo!


------------------------------------------------
Image Hosted by ImageShack.us

Non č facile per me
Dire una cosa proprio a te
Che mi conosci bene come la tua pelle
= nije mi lako, reći baš tebi, koja me poznaš poput svoje kože..

S jutrom ću se probuditi sa tugom. Zaći ćeš u moje snove, znam. Vesela kao i uvijek. Razvlačit ćeš osmijeh al neće to biti onaj koji poznajem.


i zato :

odlazim..

15.05.2007. u 01:20 • 6 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< svibanj, 2007  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je moj mind?

to su razbribrige..što o arhitekturi što o drugim zanimljivim temama..za one sa stilom i guštomthumbup

Tko sam?
Ja sam K. iz Medulina, grofica od zalaska gorućega sunca!cerek ne morate vjerovati...

a..tu titulu nosim od srpnja 1998. kad sam poletila balonom sa slavnim Ivanom Trifonovim! Jedino što me veže uz Medulin je djedovina smijeh i ime jednog dijela naselja! al dobro..
rođena 22.06.1982. i odonda carujem Pulom i samo Pulom!
Oduvijek malo luđa..a sad i preluda wink

Ponovno rođena na Badnjak 2004. i odonda mijenjam svjetonazor! Na život gledam sa većim veseljem, poštujem sve i živim život! Ipak, prošla sam tanku granicu između smrti i života i nebi ponovo yes

KETCHIRATI? Da..Ketcha mi je ime, al samo za glupe Engleze koji mi nisu znali izgovoriti ime! A što znači Ketchirati? Znači po mnogima zgubidaniti; no, moj je svaki dan drugačiji i spreman za nove izazove..a nekad je to samo lijeno izležavanje u krevetu a nekad je to dan prepun adrenalina!


blog layouts

blog layouts



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Što posjetiti

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

[Glasistre.za.domopate
[Blog.hr
[Monitor.hr
[index.hr
[d-a-z.hr
[arhitekt.hr
[Toshiba.rules!
[System.Of.A.Down
[Popeye
[domusweb.it
[Pula
[Za.filmoljupce ;-)
[Komp.nabavljači
[Za.sve.koji.traže.job.ko.ja!
[Tek.otkrila.ŠPREHU
[zarez.hr
[Oris
[mALathumbup
[žmanjani
[vulcan
[jelenko!!!
[betty boop!!!
[tvrdabombona!!!
[blackcat!!!
[lovely rita!!!
[23tigar!!!
[tutor!!!
[istra
[kael
[kuca
[easyrider
[bestijica
[najzanimljiviji_design

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj izbor što vrijedi poslušati..ili još bolje slušati

Image Hosted by ImageShack.us

mamu,tatu,sestru,brata,
baku,dedu,nonna,nonnu..
PRESKOČITE..
i slušajte..
--------------------
1.metallica
2.system of a down
3.sting
4.eric clapton
5. black eyed peas
6.badly drawn boy
7.franz ferdinand
8.cat stevens
9. eminem
10.siddartha
11.dream theater
...popis..podugačak..
ovdje je samo nekolicina
od favorite-a cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Web Counter
Web Counter






Kolko ljudi sada u mojem mindu imamah

online