ketcha`s mind

nedjelja, 08.04.2007.

[i mi vjerujemo..]

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dakle..svima vama koji ste zašli na moj blog želim SRIĆAN VAZAN! ili kako bi mi to u Istri rekli za Sretan Uskrs!

Prije svega - ovo je blagdan namijenjen zajedništvu, miru i dobroti - sveukupnom blagostanju i slavlju cerek

Javno priznajem da nisam vjernik jer niti ne shvaćam pojam vjere kao pojam odlaska u crkvu i prihvaćanja sakramenata samo da bi mogla reć da sam vjernik. Vjerujem u sebe i svoje ideale, al to već i sami znate kiss

Uskrs je za moju obitelj bio odavnine pojam za zajedništvo. Čak i onda kad se Uskrs nije smio slaviti.

To je bio dan po prilici koji je izgledao ovako..

Prva se ujutro ustajala nonna. Na pjat je spremala ručak - malo pince koje je spekla prethodni dan, malo kruha, malo šunke, janjetine, jajarica, malo luka..i za kraj maslinove grančice. Potom je odlazila u crkvu na mašu sve to blagosloviti - kako bi svojoj obitelji donijela mir.

Oko podneva smo se pomalo svi počeli okupljati oko mize. Najčešće nas je bilo 12! Veliki stol za velike i mali stol za nas 4 vražička koja nisu ni znala što je Uskrs! Ručak je počinjao naravno sa podijelom blagoslovljene hrane svakome. Nakon toga je svatko bio slobodan da se posluži onime što voli. Za kraj smo poštujući tradiciju - pičili jaja ili vam gađali jaja kovanicama i natjecali se u tome, ili tucali jaja i odmjeravali snagu..

Najsretniji smo bili kad se ovaj dan odigravao u selu mog nonna - u njegovom predivnom vrtu. tad smo bili slobodni i na svježem zraku.

Danas su nas nedaće sve razdvojile. Nonna više nema - napustio nas je kad smo ga najviše trebali. Nonna ima Alzheimer i njenu dobrotu ne možemo vratiti - jer ipak - skrbila je za svih nas 12 a mi to sad ne znamo vratit. Tetak je nedavno operiran i zdravstveno je loše. S njim automatski otpada i još 4 člana obitelji. Brata smo prodali curi na skrb i on je otpao..

Današnji dan sam provela sa svoja 2 "derišta" - mamom i tatom i umjesto prejedavanja - blagoslovljeni ručak zamijenili smo avanturom. Pulu smo zamijenili Rovinjem i iskoristili i blagodati sunca, čistog zraka i blizine mora za razmjenu svih lijepih događaja koji su nas popratili svih ovih godina.

......................

Nadam se da ste dan posvetili svojim najmilijima, da ste se radovali, smijali, družili i uživali u ljubavi oko vas ;-)

kisses

08.04.2007. u 21:21 • 11 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je moj mind?

to su razbribrige..što o arhitekturi što o drugim zanimljivim temama..za one sa stilom i guštomthumbup

Tko sam?
Ja sam K. iz Medulina, grofica od zalaska gorućega sunca!cerek ne morate vjerovati...

a..tu titulu nosim od srpnja 1998. kad sam poletila balonom sa slavnim Ivanom Trifonovim! Jedino što me veže uz Medulin je djedovina smijeh i ime jednog dijela naselja! al dobro..
rođena 22.06.1982. i odonda carujem Pulom i samo Pulom!
Oduvijek malo luđa..a sad i preluda wink

Ponovno rođena na Badnjak 2004. i odonda mijenjam svjetonazor! Na život gledam sa većim veseljem, poštujem sve i živim život! Ipak, prošla sam tanku granicu između smrti i života i nebi ponovo yes

KETCHIRATI? Da..Ketcha mi je ime, al samo za glupe Engleze koji mi nisu znali izgovoriti ime! A što znači Ketchirati? Znači po mnogima zgubidaniti; no, moj je svaki dan drugačiji i spreman za nove izazove..a nekad je to samo lijeno izležavanje u krevetu a nekad je to dan prepun adrenalina!


blog layouts

blog layouts



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Što posjetiti

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

[Glasistre.za.domopate
[Blog.hr
[Monitor.hr
[index.hr
[d-a-z.hr
[arhitekt.hr
[Toshiba.rules!
[System.Of.A.Down
[Popeye
[domusweb.it
[Pula
[Za.filmoljupce ;-)
[Komp.nabavljači
[Za.sve.koji.traže.job.ko.ja!
[Tek.otkrila.ŠPREHU
[zarez.hr
[Oris
[mALathumbup
[žmanjani
[vulcan
[jelenko!!!
[betty boop!!!
[tvrdabombona!!!
[blackcat!!!
[lovely rita!!!
[23tigar!!!
[tutor!!!
[istra
[kael
[kuca
[easyrider
[bestijica
[najzanimljiviji_design

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj izbor što vrijedi poslušati..ili još bolje slušati

Image Hosted by ImageShack.us

mamu,tatu,sestru,brata,
baku,dedu,nonna,nonnu..
PRESKOČITE..
i slušajte..
--------------------
1.metallica
2.system of a down
3.sting
4.eric clapton
5. black eyed peas
6.badly drawn boy
7.franz ferdinand
8.cat stevens
9. eminem
10.siddartha
11.dream theater
...popis..podugačak..
ovdje je samo nekolicina
od favorite-a cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Web Counter
Web Counter






Kolko ljudi sada u mojem mindu imamah

online