ketcha`s mind

ponedjeljak, 26.03.2007.

Živiš na svoj način
jer činiš što te volja

Ne brineš što nosi
drugi dan,
lažni sjaj ti godi
mladići u modi

Boju kose mijenjaš svaki dan
Hej moja malena bar vrijeme svoje dobro znaš
Ljubav je ostala tek za kraj

Znam ti ćeš sutra poći u svijet i nećeš žaliti
Baš kao što si jučer došla iz sna a neznaš sanjati
Život će reći svoje, možda je tako najbolje.


Image Hosted by ImageShack.us

Ono što prolazim neki osuđuju. Ja ne osuđujem nikog - živite kako god znate i umijete yes

Image Hosted by ImageShack.us


Ne znam od kud nam potreba da nas izgrizaju zavist i ljubomora, zašto uopće širiti negativne vibracije? Budite slobodni i sloboda će vas nagraditi! Ne smijemo biti robovi pogrešnih ideala i paziti na to tko? što? gdje? kako? Ne osjećate da je to isprazno? Poput pitanja : što slušaš?

Tko prepozna ove stihove - može carovati samnom u mom izgubljenom carstvu snova cerek

Voli vas Ketcha

26.03.2007. u 15:09 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je moj mind?

to su razbribrige..što o arhitekturi što o drugim zanimljivim temama..za one sa stilom i guštomthumbup

Tko sam?
Ja sam K. iz Medulina, grofica od zalaska gorućega sunca!cerek ne morate vjerovati...

a..tu titulu nosim od srpnja 1998. kad sam poletila balonom sa slavnim Ivanom Trifonovim! Jedino što me veže uz Medulin je djedovina smijeh i ime jednog dijela naselja! al dobro..
rođena 22.06.1982. i odonda carujem Pulom i samo Pulom!
Oduvijek malo luđa..a sad i preluda wink

Ponovno rođena na Badnjak 2004. i odonda mijenjam svjetonazor! Na život gledam sa većim veseljem, poštujem sve i živim život! Ipak, prošla sam tanku granicu između smrti i života i nebi ponovo yes

KETCHIRATI? Da..Ketcha mi je ime, al samo za glupe Engleze koji mi nisu znali izgovoriti ime! A što znači Ketchirati? Znači po mnogima zgubidaniti; no, moj je svaki dan drugačiji i spreman za nove izazove..a nekad je to samo lijeno izležavanje u krevetu a nekad je to dan prepun adrenalina!


blog layouts

blog layouts



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Što posjetiti

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

[Glasistre.za.domopate
[Blog.hr
[Monitor.hr
[index.hr
[d-a-z.hr
[arhitekt.hr
[Toshiba.rules!
[System.Of.A.Down
[Popeye
[domusweb.it
[Pula
[Za.filmoljupce ;-)
[Komp.nabavljači
[Za.sve.koji.traže.job.ko.ja!
[Tek.otkrila.ŠPREHU
[zarez.hr
[Oris
[mALathumbup
[žmanjani
[vulcan
[jelenko!!!
[betty boop!!!
[tvrdabombona!!!
[blackcat!!!
[lovely rita!!!
[23tigar!!!
[tutor!!!
[istra
[kael
[kuca
[easyrider
[bestijica
[najzanimljiviji_design

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj izbor što vrijedi poslušati..ili još bolje slušati

Image Hosted by ImageShack.us

mamu,tatu,sestru,brata,
baku,dedu,nonna,nonnu..
PRESKOČITE..
i slušajte..
--------------------
1.metallica
2.system of a down
3.sting
4.eric clapton
5. black eyed peas
6.badly drawn boy
7.franz ferdinand
8.cat stevens
9. eminem
10.siddartha
11.dream theater
...popis..podugačak..
ovdje je samo nekolicina
od favorite-a cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Web Counter
Web Counter






Kolko ljudi sada u mojem mindu imamah

online