ketcha`s mind

ponedjeljak, 31.07.2006.

[aj..]

puna je puuula..aj puna je puula! To je narodna ili domaća za one koji znaju kako već dalje idu stihi! Davno je bilo kad sam ja to pjevala!

No..šalu na stranu..Pula je puna ko šipak! Fucking turisti, ča vide u ovemu gradu! Nemojte mislit da imam ča protiv svojega grada al..bemu miša..ča vide? sve nan je raskopano, parkinga nema, restorana još manje, mista za izaći i najmanje rofl Ma..glavno da je Forum raskopan i kolko god ljudi po gradu pizdili da to ni dobro i da kako mogu i da zašto ga još nisu zakopali..dragi moji..party kako bi reka Ljubimac ovo će biti moje prvo ljeto da ću se pošteno naspavati! thumbup Da! nema više škovacina ( = čistača) da me bude u 6 ujutro jer se baš onda mora oprati Forum! Nema buke u 7 jer horda ide na posao! nema buke od 8 do 2 ujutro od kafića i restorana..jer FALA svem Bogu al nemaju terase gdje im žamore glupi turisti! Možda sam okrutna al..meni prvi put nakon 10 godina u stanu ne smrdi trula riba koju onaj (da ga ne reklamiram ) kvazi restoran sprema pod friškon!eekDa ne kažem da smo svake godine imali napadaje ludila zbog kvazi restorana koji si je terasu fino zna pomaknut i do našeg ulaza a ne kako propis kaže do krajnje točke fasade! I sad..što to oni rade na Forumu da nema mojih "voljenih" turisti?!?! cerekRaskopali su sve, naišli su na dosta zidina i vrše ispitivanja! Iskreno..nadam se da će to jaaako dugo ispitivati i da ćemo sve saznati! A reći ću vam i zašto! Naime, kad je bio rat (bolje ga se ne prisjećati) su nas obučavali kako se evakuirati pošto vrlo lako mogu eksplodirati torpeda zaostala iz II.svj.rata u Rivi pa i mi možemo odletit k vragu zbog povišene razine mora. Tada su nam govorili da su ploče na Forumu blamaža i da nisu iz doba Rima nego iz doma Austro - Ugarske! Pa naravno da sam ja to znala kad sam istražujući šofit ( =tavan) naišla na vodokotlić iz 1892.! A da ne kažem da u prizemlju kuće imam šternu ( = bunar) još i stariji od vodokotlića! Ono što mene istinski zanima je : Pa k vragu na čemu ta moja kuća stoji!?! Mama se svakodnevno moli da nije kakav grob ispod nas..da ne postanemo ukleti..

Ajde, javim se sa nekom zanimljivijom štorijom ( = pričom) i nadam se da će uskoro pasti kakav ludi izlazak!
Kiss svimawave

31.07.2006. u 22:43 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je moj mind?

to su razbribrige..što o arhitekturi što o drugim zanimljivim temama..za one sa stilom i guštomthumbup

Tko sam?
Ja sam K. iz Medulina, grofica od zalaska gorućega sunca!cerek ne morate vjerovati...

a..tu titulu nosim od srpnja 1998. kad sam poletila balonom sa slavnim Ivanom Trifonovim! Jedino što me veže uz Medulin je djedovina smijeh i ime jednog dijela naselja! al dobro..
rođena 22.06.1982. i odonda carujem Pulom i samo Pulom!
Oduvijek malo luđa..a sad i preluda wink

Ponovno rođena na Badnjak 2004. i odonda mijenjam svjetonazor! Na život gledam sa većim veseljem, poštujem sve i živim život! Ipak, prošla sam tanku granicu između smrti i života i nebi ponovo yes

KETCHIRATI? Da..Ketcha mi je ime, al samo za glupe Engleze koji mi nisu znali izgovoriti ime! A što znači Ketchirati? Znači po mnogima zgubidaniti; no, moj je svaki dan drugačiji i spreman za nove izazove..a nekad je to samo lijeno izležavanje u krevetu a nekad je to dan prepun adrenalina!


blog layouts

blog layouts



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Što posjetiti

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

[Glasistre.za.domopate
[Blog.hr
[Monitor.hr
[index.hr
[d-a-z.hr
[arhitekt.hr
[Toshiba.rules!
[System.Of.A.Down
[Popeye
[domusweb.it
[Pula
[Za.filmoljupce ;-)
[Komp.nabavljači
[Za.sve.koji.traže.job.ko.ja!
[Tek.otkrila.ŠPREHU
[zarez.hr
[Oris
[mALathumbup
[žmanjani
[vulcan
[jelenko!!!
[betty boop!!!
[tvrdabombona!!!
[blackcat!!!
[lovely rita!!!
[23tigar!!!
[tutor!!!
[istra
[kael
[kuca
[easyrider
[bestijica
[najzanimljiviji_design

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj izbor što vrijedi poslušati..ili još bolje slušati

Image Hosted by ImageShack.us

mamu,tatu,sestru,brata,
baku,dedu,nonna,nonnu..
PRESKOČITE..
i slušajte..
--------------------
1.metallica
2.system of a down
3.sting
4.eric clapton
5. black eyed peas
6.badly drawn boy
7.franz ferdinand
8.cat stevens
9. eminem
10.siddartha
11.dream theater
...popis..podugačak..
ovdje je samo nekolicina
od favorite-a cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Web Counter
Web Counter






Kolko ljudi sada u mojem mindu imamah

online