ketcha`s mind

ponedjeljak, 10.07.2006.

[..ogled na..]

[Stretch! thumbup

Ovaj blog sam tek nedavno otkrila i svidio mi se od samog početak jer je autor objektivan. Da mi se nije svidio nebi nikad ostavila svoj komentar wink

Svakodnevno otkrivam nove blogove i redovito su to blogovi sa fresh-liste, rijeđe oni popularniji. Pitat ćete me zašto? a reći ću vam..tako da vidimo što novi imaju za reć!

Poštujem svakog blogera i činjenicu da svi imamo ista prava za izlaganje svojih misli! No, kad mi se netko usudi obratiti kao kretenu tada popizdim! puknucu

Takva sam i gotovo, bez dlake na jeziku i nije mi žao što reagiram kako reagiram!cerek

[Stretch se kao i [Nulaster posvetio temi postanka križa i vjere! Naravno da sam iznijela svoju podršku iskazujući svoj stav o vjeri i da se slažem s napisanim. a onda se našao jedan ANONIMUS koji me indirektno nazvao nepismenom (nepismenom what?).

Prvo, mene su odgojili da se uvijek predstavljam ako se već obraćam! Dotični je unatoč svom "ispravnom" stavu ostao anoniman! Što reći nego..nekulturno biće, jedan od onih koji se nazivaju "vjernicima"!eek

Svi koji čitate ovaj blog i osjećate se vjernicima, poštujem vaš izbor i nemojte ovo što ću napisati shvatiti osobno!

Dotični misli da nisam nikad pročitala Bibliju i dotični se vara! Mene je osim roditelja odgojila moja nonna. Konzervativna žena sa sela puna vjere! Drago mi je da me upravo ona odgajala cerek Jer da nije bilo nje, tko zna kako bi ja danas ispala..al pustimo sad..kakva sam ispala i to.

Kad sam bila mala, kupili su mi Bibliju u slikama, uz naravno pravu Bibliju koja je uvijek bila na policama! Nikad nitko na meni nije vršio pressing..nitko me nije prisiljavao da usvajam vjeru, da se ponašam u skladu s njom, da se krstim, pričestim, bermam..pa ni moja nonna koja je to žarko htjela! Uvijek su govorili da je to moj vlastiti izbor!

Kad sam imala 6godina, roditelji su me upisali u muzičku, tradicionalno kao i svakog člana obitelji. Nisam imala klavir, nažalost. Moja nonna je bila velikodušna žena koja je svakoga dana išla u Crkvu. Tako su joj svećenici jednog dana ponudili da ja svake večeri prije mise dođem k njima svirati. Vjerujte mi u takvom okruženju i s takvim ljudima (mislim na svećenike pune ljubavi) ja sam se osjećala preporođeno! Naravno da sam se odmah upisala na vjeronauk u školi, naravno da sam odmah krenula na vjeronauk u Crkvu, naravno da sam odmah krenula svaku nedjelju na misu, naravno da sam se odmah priključila zboru! Sve me to ispunjavalo! I tako je to trajalo punih 8 godina! Sa svojih 14 sam zaključila da nisam spremna za vjeru i primiti svete sakramete. No to ne znači da sam prestala vjerovati!yes

No, onda je počelo, zašto se nisi krstila? Svi se križaju kad kažem da nisam krštena. Mnogi čak reagiraju da tim činom nisam hrvat i bla.. i što takvima reći? Zar je bolje da sam vjernik koji je primio sve sakramente i da u Crkvu odlazim samo kad me natjeraju ili da tiho vjerujem i odem u Crkvu onda kad zaista osjetim da to trebam učiniti? Ako ja poštujem vaš izbor, zašto vi nebi poštovali moj izbor?


Ne pjujem po nikome osim po onoj klasi koja me smatra da nisam hrvat jer nisam vjernik a oni su veliki vjernici koji ne da ne idu svake nedjelje u crkvu nego su dovoljno kreposni da varaju svoje cure (žene), da lažu, kradu i ubijaju...sve ono što u Bibliji stoji pod 10 Božjih zapovijedi!

Hvala na razumijevanju..pozdrav svim vjernicima!

10.07.2006. u 11:22 • 15 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je moj mind?

to su razbribrige..što o arhitekturi što o drugim zanimljivim temama..za one sa stilom i guštomthumbup

Tko sam?
Ja sam K. iz Medulina, grofica od zalaska gorućega sunca!cerek ne morate vjerovati...

a..tu titulu nosim od srpnja 1998. kad sam poletila balonom sa slavnim Ivanom Trifonovim! Jedino što me veže uz Medulin je djedovina smijeh i ime jednog dijela naselja! al dobro..
rođena 22.06.1982. i odonda carujem Pulom i samo Pulom!
Oduvijek malo luđa..a sad i preluda wink

Ponovno rođena na Badnjak 2004. i odonda mijenjam svjetonazor! Na život gledam sa većim veseljem, poštujem sve i živim život! Ipak, prošla sam tanku granicu između smrti i života i nebi ponovo yes

KETCHIRATI? Da..Ketcha mi je ime, al samo za glupe Engleze koji mi nisu znali izgovoriti ime! A što znači Ketchirati? Znači po mnogima zgubidaniti; no, moj je svaki dan drugačiji i spreman za nove izazove..a nekad je to samo lijeno izležavanje u krevetu a nekad je to dan prepun adrenalina!


blog layouts

blog layouts



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Što posjetiti

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

[Glasistre.za.domopate
[Blog.hr
[Monitor.hr
[index.hr
[d-a-z.hr
[arhitekt.hr
[Toshiba.rules!
[System.Of.A.Down
[Popeye
[domusweb.it
[Pula
[Za.filmoljupce ;-)
[Komp.nabavljači
[Za.sve.koji.traže.job.ko.ja!
[Tek.otkrila.ŠPREHU
[zarez.hr
[Oris
[mALathumbup
[žmanjani
[vulcan
[jelenko!!!
[betty boop!!!
[tvrdabombona!!!
[blackcat!!!
[lovely rita!!!
[23tigar!!!
[tutor!!!
[istra
[kael
[kuca
[easyrider
[bestijica
[najzanimljiviji_design

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj izbor što vrijedi poslušati..ili još bolje slušati

Image Hosted by ImageShack.us

mamu,tatu,sestru,brata,
baku,dedu,nonna,nonnu..
PRESKOČITE..
i slušajte..
--------------------
1.metallica
2.system of a down
3.sting
4.eric clapton
5. black eyed peas
6.badly drawn boy
7.franz ferdinand
8.cat stevens
9. eminem
10.siddartha
11.dream theater
...popis..podugačak..
ovdje je samo nekolicina
od favorite-a cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Web Counter
Web Counter






Kolko ljudi sada u mojem mindu imamah

online