ketcha`s mind

nedjelja, 09.07.2006.

[..svaka čast dečki!..]

Image Hosted by ImageShack.us

Ovo nije slika nekog stranca u noći! Ovo je Ljubimac (čiji identitet nebumo spominjali da se ne ufendi = naljutikiss) i samo djelić atmosfere sa noćašnje fešte! Fešta za diplomu naših TRI AMIGOSA!

TRI AMIGOSA su naše Trojke, blizanci..najbolji frajeri na Svijetu! Sve što mogu reći - divno odgojena djeca, dobri ljudi i uspješna "gamad" thumbup! Ovo "gamad" u pozitivnom smislu, naravno cerek.

Mnogi ih ne razlikuju jer se očito ili ne trude dovoljno ili jer ih ne poznaju dovoljnoheadbang! No, svaki od njih je jedinstven za sebeyes iako su blizanci.

Oduvijek su bili među najuspješnijom djecom u našem malom divnom graduyes! Disciplinirani s jednostavnim ciljem - uspjehomthumbup! I sad su ta ista djeca - odrasli muškarci s diplomomwink! PONOSNA SAM NA NJIHyes! Ipak, jedan je odgulio arhitekturu, dvojica medicinucerek! Sve u roku, najbolji u klasi..ma neću ih hvaliti..znaju oni sve to! Ono što ću samo reći da su dečki nevjerovatni potencijali, prepuni znanja, prekvalificirani za naš mali narod, dečki su jedinstveniyes! Nadam se da se ljudi neće okoristiti tim potencijalima..ili bolje da kažem da si oni sami to neće dopustiti, pa ipak..oni su naši frajeriparty

I tako dakle, diplomirali su, blizanci pravi smijeh, u istom tjednu, napravili najbolju feštuparty..a ja se sad oporavljam od svega..od alkohola, plesa..od svegaparty! Bila bi glupa da sam to zbog svog umora propustilabang!

Ipak, jučer ujutro je bio moj dan D part two! moj usmeni! Raći ću samo da nisam spavala cijelu noć, da sam pri dolasku na fax već bila u suzama, da me hvatao grč u želudcu i da sam htjela vrištati! mad Nakon "samo" 5 godina..6 puta na pismenom, jedna "kvazi-komisija", jedna komisija i napokon usmeni! Usmeni? Spremna ili ne..velika trema, jer od ovog kolegija imam noćne more! Tko nebi? rofl Sad bi mogli pomislit da sam si sama kriva za sve..al ne ne..nisam ja..u ovom slučaju bila problem headbang. Početak usmenog i rečenica asistenta : "Vi ste ovdje uvjetno na usmenom! Ako padnete..morat ćete ponavljat pismeni, a ako prođete..bit će prolaz!", reko " Sa svime sam već jako dobro upoznata!" (skoro sam rikla od smijeha cerek al sam se suzdržala) Prvo pitanje i grč je još uvijek bio prisutan! Znala sam odgovor (naravno)..no malo sam se stiltala na podpitanju! Odmah me strefio hladan znoj, jer ako slijedeće pitanje ne znam savršeno padam eek (kako profesori vole tražiti rupu u znanju, jao mad)! Drugo pitanje, hvala, savršeno ga znala..pola sata priče i asistent me zaj..o na triki pitanju al sam se brzo snašla i reko zašto pogriješih! I iznimka..dobih i treće pitanje...opet pol sate priče..nije me mogao zaustaviti! Na poslijetku mi reče : " Pa kolegice, zašto prije niste ovako dobro naučili?"! Htjedoh mu reći da jesam al da..eto..nisam ni jedanput do sad prošla i da sam prije i bolje znala, al se jednostavno nasmijah i reko : " Reći ćemo da je prije bila trema, velika trema!"rolleyes A da sam mu rekla da sam prije prvog svog izlaska na pismeni doživjela prometnu nesreću od koje mi se i danas tresu gaće, da sam prije drugog izlaska na pismeni reanimirana u bolnici, da me katedra zavlačila sa komisijom i uopće nehumano njihovo ponašanje prema meni kao studentu i da sam do nedavno proživljavala smrt bratića koja mi je mogla razoriti obitelj? Ma što bi to njemu u tom trenutku značilo? Ma ništa. Ipak, katedru vodi profesor kojem kad sam sve to spomenula je imao samo jedan idiotni odgovor : " Pa nisam vam ja psihijatar!" ahhh...da mi je on psihijatar, davno bi me već vezali lancima za krevet i šopali tabletama smijeh

I kako bi sad 2pac otpjevao..

I ain`t mad at cha
!!!!!!!

09.07.2006. u 00:35 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je moj mind?

to su razbribrige..što o arhitekturi što o drugim zanimljivim temama..za one sa stilom i guštomthumbup

Tko sam?
Ja sam K. iz Medulina, grofica od zalaska gorućega sunca!cerek ne morate vjerovati...

a..tu titulu nosim od srpnja 1998. kad sam poletila balonom sa slavnim Ivanom Trifonovim! Jedino što me veže uz Medulin je djedovina smijeh i ime jednog dijela naselja! al dobro..
rođena 22.06.1982. i odonda carujem Pulom i samo Pulom!
Oduvijek malo luđa..a sad i preluda wink

Ponovno rođena na Badnjak 2004. i odonda mijenjam svjetonazor! Na život gledam sa većim veseljem, poštujem sve i živim život! Ipak, prošla sam tanku granicu između smrti i života i nebi ponovo yes

KETCHIRATI? Da..Ketcha mi je ime, al samo za glupe Engleze koji mi nisu znali izgovoriti ime! A što znači Ketchirati? Znači po mnogima zgubidaniti; no, moj je svaki dan drugačiji i spreman za nove izazove..a nekad je to samo lijeno izležavanje u krevetu a nekad je to dan prepun adrenalina!


blog layouts

blog layouts



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Što posjetiti

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

[Glasistre.za.domopate
[Blog.hr
[Monitor.hr
[index.hr
[d-a-z.hr
[arhitekt.hr
[Toshiba.rules!
[System.Of.A.Down
[Popeye
[domusweb.it
[Pula
[Za.filmoljupce ;-)
[Komp.nabavljači
[Za.sve.koji.traže.job.ko.ja!
[Tek.otkrila.ŠPREHU
[zarez.hr
[Oris
[mALathumbup
[žmanjani
[vulcan
[jelenko!!!
[betty boop!!!
[tvrdabombona!!!
[blackcat!!!
[lovely rita!!!
[23tigar!!!
[tutor!!!
[istra
[kael
[kuca
[easyrider
[bestijica
[najzanimljiviji_design

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj izbor što vrijedi poslušati..ili još bolje slušati

Image Hosted by ImageShack.us

mamu,tatu,sestru,brata,
baku,dedu,nonna,nonnu..
PRESKOČITE..
i slušajte..
--------------------
1.metallica
2.system of a down
3.sting
4.eric clapton
5. black eyed peas
6.badly drawn boy
7.franz ferdinand
8.cat stevens
9. eminem
10.siddartha
11.dream theater
...popis..podugačak..
ovdje je samo nekolicina
od favorite-a cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Web Counter
Web Counter






Kolko ljudi sada u mojem mindu imamah

online