ketcha`s mind

petak, 30.06.2006.

[..djevojka..]

..s brojem 8!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Eto..i jedne za mene! Ono što se dešava svakog siječnja u Puli je Đoserov memorijalcerek! Nekada sam aktivno svake godine išla..ipak, vrijedi..koliko se samo glazbenika odazove! A sad..kako faxiram (ili štupidiram) u Zagrebu..nisam se odazvala već 6godina! Ipak, plemenit cilj- lova ide ligi za borbu protiv raka!yes

Gornja slika je slika koncerta u Piramidi, jedan od posljednjih Đoserovih koncerata u našem legendarnom pulskom disku! nažalost..ni Đosera danas nema, ni Piramideno! Piramida kao građevina još uvijek postojiyes i sjaji se svojom staklenom oblogomyes, no nije saživjela u životu današnje mladežiheadbang! `80ih godina je bila neizostavna stanica noćnih izlazaka..a danas je eto..možemo reći "mrtva" no

No..ipak..nisu Piramide samo u Egiptu, ne tvrdimo da smo ko u Bosni našli novu piramidu..nama su je eto dali sagraditi prije kojih 25 godina..i još uvijek je cijela! Neizostavan izvor povijesti Pule..he he he thumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Hej soferu, kondukteru
zaustavi vracam kartu
jer nje nema na sjedistu
sjedistu s brojem osam

Da li je neko vidio
djevojku koju volim,
hej soferu, kondukteru
zaustavi vracam kartu

Zaustavi vracam kartu
hej soferu, hej kondukteru

Hej covjece, prolaznice
zastani pa mi reci
da li je prosla tu djevojka
s brojem osam u ocima

Oprostite ja sam sanjar
osam dana, osam noci
oprostite bas nju volim
onu koja nece doci

Oprostite bas nju volim
hej soferu, hej kondukteru
onu koja nece doci

Hej soferu, kondukteru
zaustavi vracam kartu


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

30.06.2006. u 03:05 • 14 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je moj mind?

to su razbribrige..što o arhitekturi što o drugim zanimljivim temama..za one sa stilom i guštomthumbup

Tko sam?
Ja sam K. iz Medulina, grofica od zalaska gorućega sunca!cerek ne morate vjerovati...

a..tu titulu nosim od srpnja 1998. kad sam poletila balonom sa slavnim Ivanom Trifonovim! Jedino što me veže uz Medulin je djedovina smijeh i ime jednog dijela naselja! al dobro..
rođena 22.06.1982. i odonda carujem Pulom i samo Pulom!
Oduvijek malo luđa..a sad i preluda wink

Ponovno rođena na Badnjak 2004. i odonda mijenjam svjetonazor! Na život gledam sa većim veseljem, poštujem sve i živim život! Ipak, prošla sam tanku granicu između smrti i života i nebi ponovo yes

KETCHIRATI? Da..Ketcha mi je ime, al samo za glupe Engleze koji mi nisu znali izgovoriti ime! A što znači Ketchirati? Znači po mnogima zgubidaniti; no, moj je svaki dan drugačiji i spreman za nove izazove..a nekad je to samo lijeno izležavanje u krevetu a nekad je to dan prepun adrenalina!


blog layouts

blog layouts



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Što posjetiti

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

[Glasistre.za.domopate
[Blog.hr
[Monitor.hr
[index.hr
[d-a-z.hr
[arhitekt.hr
[Toshiba.rules!
[System.Of.A.Down
[Popeye
[domusweb.it
[Pula
[Za.filmoljupce ;-)
[Komp.nabavljači
[Za.sve.koji.traže.job.ko.ja!
[Tek.otkrila.ŠPREHU
[zarez.hr
[Oris
[mALathumbup
[žmanjani
[vulcan
[jelenko!!!
[betty boop!!!
[tvrdabombona!!!
[blackcat!!!
[lovely rita!!!
[23tigar!!!
[tutor!!!
[istra
[kael
[kuca
[easyrider
[bestijica
[najzanimljiviji_design

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj izbor što vrijedi poslušati..ili još bolje slušati

Image Hosted by ImageShack.us

mamu,tatu,sestru,brata,
baku,dedu,nonna,nonnu..
PRESKOČITE..
i slušajte..
--------------------
1.metallica
2.system of a down
3.sting
4.eric clapton
5. black eyed peas
6.badly drawn boy
7.franz ferdinand
8.cat stevens
9. eminem
10.siddartha
11.dream theater
...popis..podugačak..
ovdje je samo nekolicina
od favorite-a cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Web Counter
Web Counter






Kolko ljudi sada u mojem mindu imamah

online