ketcha`s mind

utorak, 27.06.2006.

[..te vrućine..]

Već sam se imala namjeru odlogirat kad sam ugledala članak na [Indexu

19-godišnji Zagrepčanin umro nakon vožnje biciklom
! Jao! I to se dešava..eek


Image Hosted by ImageShack.us


Kad sam imala zadnji udes biciklom..bilo je 14h popodne i do 16h sam hodala gradom da bi namirila štetu, popravila ga i bla... Tek kad sam došla doma sam vidjela posljedice udesa..popucale vene i modrice, natučen zglob. Moja reakcija na to je bila..ajd da što prije to zacijeli da starci ne vide kad dođu! A Ljubimac je reagirao da nisam normalna da odmah moram na Hitnu! Odmah! Reko..da sad izađem van..ovako umorna i luda od svega i pješačim 3-4km da bi došla do Traumatologije da mi tamo seru i da me možda ne prime..reko bolje ne! Ma ti nisi normalna, pa u Labinu je pred koju godinu tako udaren jedan 36-o godišnjak i isto je tvrdio da mu nije niš i slijedeći dan je umro...zaliven

JAO! Ovaj dečko..vjerovatno nije pretpostavljao kako će mu se život završiti i da..igra stolnog tenisa na suncu nije bezazlena..no

Ljudi čuvajte se vrućina! Ja ne izlazim iz stana ako ne moram i klonim se sunca! Kapu na glavu, sunčane naočale, puno tekućine...i pamet u glavu! bolje da ste bijeli i zdravi, nego preplanuli i s rakom kože!wink

Kisses!

27.06.2006. u 14:46 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je moj mind?

to su razbribrige..što o arhitekturi što o drugim zanimljivim temama..za one sa stilom i guštomthumbup

Tko sam?
Ja sam K. iz Medulina, grofica od zalaska gorućega sunca!cerek ne morate vjerovati...

a..tu titulu nosim od srpnja 1998. kad sam poletila balonom sa slavnim Ivanom Trifonovim! Jedino što me veže uz Medulin je djedovina smijeh i ime jednog dijela naselja! al dobro..
rođena 22.06.1982. i odonda carujem Pulom i samo Pulom!
Oduvijek malo luđa..a sad i preluda wink

Ponovno rođena na Badnjak 2004. i odonda mijenjam svjetonazor! Na život gledam sa većim veseljem, poštujem sve i živim život! Ipak, prošla sam tanku granicu između smrti i života i nebi ponovo yes

KETCHIRATI? Da..Ketcha mi je ime, al samo za glupe Engleze koji mi nisu znali izgovoriti ime! A što znači Ketchirati? Znači po mnogima zgubidaniti; no, moj je svaki dan drugačiji i spreman za nove izazove..a nekad je to samo lijeno izležavanje u krevetu a nekad je to dan prepun adrenalina!


blog layouts

blog layouts



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Što posjetiti

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

[Glasistre.za.domopate
[Blog.hr
[Monitor.hr
[index.hr
[d-a-z.hr
[arhitekt.hr
[Toshiba.rules!
[System.Of.A.Down
[Popeye
[domusweb.it
[Pula
[Za.filmoljupce ;-)
[Komp.nabavljači
[Za.sve.koji.traže.job.ko.ja!
[Tek.otkrila.ŠPREHU
[zarez.hr
[Oris
[mALathumbup
[žmanjani
[vulcan
[jelenko!!!
[betty boop!!!
[tvrdabombona!!!
[blackcat!!!
[lovely rita!!!
[23tigar!!!
[tutor!!!
[istra
[kael
[kuca
[easyrider
[bestijica
[najzanimljiviji_design

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj izbor što vrijedi poslušati..ili još bolje slušati

Image Hosted by ImageShack.us

mamu,tatu,sestru,brata,
baku,dedu,nonna,nonnu..
PRESKOČITE..
i slušajte..
--------------------
1.metallica
2.system of a down
3.sting
4.eric clapton
5. black eyed peas
6.badly drawn boy
7.franz ferdinand
8.cat stevens
9. eminem
10.siddartha
11.dream theater
...popis..podugačak..
ovdje je samo nekolicina
od favorite-a cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Web Counter
Web Counter






Kolko ljudi sada u mojem mindu imamah

online