ketcha`s mind

nedjelja, 25.06.2006.

[..Svijet na dlanu..]

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

U ponedjeljak me prala panika, cmizdrila sam od bijesa i očaja nespavanja! Bio me strah..ko nikad!eekIzgledala sam očajno, osjećala se očajno! Ipak, nisam spaval i crtala sam satima..a projekt nije bio gotov! Projekt zbog kojeg sam toga dana trebala izgubiti potpis! Ovo mi se prvi put dešavalo..da sam čula riječi ..izgubit ćete potpis i da mi je to netko rekao sa takvom ozbiljnošću!

Trčala sam tako u pon..dapače, onda još nisam doživjela udes sa Zvijerkom i..pedalivala sam sto na sat prema faxu samo da profa uhvatim! Uhvatila sam ga u posljednji tren..bila sam očajna..očajna..headbang Taman je odlazio iz ureda..reko mu da je to to..sve što sam do dana tog napravila i da me strah i da želim da to uzme! Reko mi..da nema vremena i da ne paničarim..sve je ovo bila šala? Skoro mu reko da je skupa neka šala..ipak 600kn mi ošlo za tu šalu..al držah jezik za zubima i poslušah svaku njegovu mudru riječ yes

Brži mi jezik od mozga i ponekad prenaglim i iskreno kažem što mislim! Tako sam za ovog profu rekla da je luud..i iako je to čuo..nadam se da je i čuo da je to u pozitivi! Ipak, mnoge profe smatram mudracima koje vrijedi poslušati i od njih neš naučiti!

Tako sam poslušala u pon profu..i s njim malo odšetala ko da smo najveći prijatelji..a prije pozdrava me pitao da zašto smo mi studenti tako nemarni? Gdje nam je znanje?

Reko..profa meni je žao i to je žalosno al kako generacije idu naprijed sve je gore! -Ma kako? Čemu to?
Ma znate profa..danas je sve studentima ponuđeno na dlanu ko formulari koje ispunjavamo, a to je žalosno..htjedoh mu reći još mnogo toga da vidi sav moj trud..i godine provedene uz komp i knjigu i da se trudim odrast i bit ono što studiram..al ..riječi pozdrava su bile brže i nisam stigla to reći!

U petak me naručio za konzultacije, da raspravimo moj status! Kad je vidio projekt mogao je planuti, kao što to i inače radi..no on je mirno komentirao svaki moj lapsus..a ja sam se žalosno crvenila..jer sam dokazala da je i meni sve ponuđeno na dlanu! REko mi..zar nisam primjetila da će dijete otvorivši vrata lupiti u zid? Reko..žao mi je, u brzini sam samo copy-pasteala!? headbang Reko mi..studenti se trebaju naučiti da arhitektura nije jednostavni copy-paste....

Noćas- nedjelju na ponedjeljak moram opet provest sa istim tim projektom i sve svoje lapsuse popraviti..jer ipak, sretna sam što sam dobila povjerenje i riječ da će sa potpisom biti sve u redu...smijeh

25.06.2006. u 04:19 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je moj mind?

to su razbribrige..što o arhitekturi što o drugim zanimljivim temama..za one sa stilom i guštomthumbup

Tko sam?
Ja sam K. iz Medulina, grofica od zalaska gorućega sunca!cerek ne morate vjerovati...

a..tu titulu nosim od srpnja 1998. kad sam poletila balonom sa slavnim Ivanom Trifonovim! Jedino što me veže uz Medulin je djedovina smijeh i ime jednog dijela naselja! al dobro..
rođena 22.06.1982. i odonda carujem Pulom i samo Pulom!
Oduvijek malo luđa..a sad i preluda wink

Ponovno rođena na Badnjak 2004. i odonda mijenjam svjetonazor! Na život gledam sa većim veseljem, poštujem sve i živim život! Ipak, prošla sam tanku granicu između smrti i života i nebi ponovo yes

KETCHIRATI? Da..Ketcha mi je ime, al samo za glupe Engleze koji mi nisu znali izgovoriti ime! A što znači Ketchirati? Znači po mnogima zgubidaniti; no, moj je svaki dan drugačiji i spreman za nove izazove..a nekad je to samo lijeno izležavanje u krevetu a nekad je to dan prepun adrenalina!


blog layouts

blog layouts



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Što posjetiti

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

[Glasistre.za.domopate
[Blog.hr
[Monitor.hr
[index.hr
[d-a-z.hr
[arhitekt.hr
[Toshiba.rules!
[System.Of.A.Down
[Popeye
[domusweb.it
[Pula
[Za.filmoljupce ;-)
[Komp.nabavljači
[Za.sve.koji.traže.job.ko.ja!
[Tek.otkrila.ŠPREHU
[zarez.hr
[Oris
[mALathumbup
[žmanjani
[vulcan
[jelenko!!!
[betty boop!!!
[tvrdabombona!!!
[blackcat!!!
[lovely rita!!!
[23tigar!!!
[tutor!!!
[istra
[kael
[kuca
[easyrider
[bestijica
[najzanimljiviji_design

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj izbor što vrijedi poslušati..ili još bolje slušati

Image Hosted by ImageShack.us

mamu,tatu,sestru,brata,
baku,dedu,nonna,nonnu..
PRESKOČITE..
i slušajte..
--------------------
1.metallica
2.system of a down
3.sting
4.eric clapton
5. black eyed peas
6.badly drawn boy
7.franz ferdinand
8.cat stevens
9. eminem
10.siddartha
11.dream theater
...popis..podugačak..
ovdje je samo nekolicina
od favorite-a cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Web Counter
Web Counter






Kolko ljudi sada u mojem mindu imamah

online