ketcha`s mind

utorak, 06.06.2006.

[Jutros..]

Jutros sam se zbudila sa nevjerovatnom energijom! Spavala sam svega 3 ure al mi ni budilica nije tribala! A inače ih tribam 10 da otvorim oči.. yes

Probudila sam se, ustla, otišla do ogledala, pogledala svoj odraz u ogledalu i vrisnula : Čovječe na što to ličim! bang Ni 5 ni 6..rekoh DOSTA! Ušla sam u kupatilo i iz njega nisam izlazila dok nisam izgledala bolje i osjećala se bolje! A to je trajalo satimaaaaaa..smijeh


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Popila sam svoju "blaženu" jutarnju kavu (kao što vidite..kupila i nove šoljke da me malo raduju) i dobro razmislila! Onda sam došla do par revolucionarnih poteza! Prvi..trebalo je danas predat par programa..a meni nema volje da sjednem za komp i crtam..puknucu i došla sam do revolucionarnog zaključka! Ja koja nikad u životu nisam prepisala na nekom ispitu, nikad varala, uvijek sama crtala programe..nazvala sam svog super kolegu T.-u i rekla mu : Čuješ stari, ja ću danas predat tvoj program , jel to Ok? Ok je! Ma super stari..hvala! wave I nastavila sam uživati u svojoj "blaženoj" kavi..puna optimizma..prvi put varam..jao! eek

Onda sam zaključila da, puna energije, i duha moram upalit lap i poslušat nešto mjuze! Dopizdili mi svi oni standardni..i onda se sjetih! Pa moj je legendarni kolega S. napunija lap sa nekom "čudnijom" mjuzom s napomenom : trebat će ti! I krenula ja slušat! Ljudi, ja sam danas otkrila LEMONHEADS-e! S, zakon si, pokupim ja još mjuze od tebe! Dečki su čak obradili onu ludu Mrs. Robinson..cerek


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Drugi revolucionaran potez..pogledala sam odraz u ogledalu..i rekoh si..ova pivska mješina ide dole (mislim, pijem pivo al ne tako često..i ovo je samo opis)..he he..a kako? odlučila sam jutros da ću večeras kad se vratim doma od svih obaveza napraviti 50 trbušnjaka i par čučnjeva!?!? rofl I? Jesam li? Jesam, 50 trbušnjaka, a čučnjeve sam zamijenila istezanjem!!! Ukočila se od sjedenja za kompom! smijeh Al krenula sam pomalo..thumbup

A onda sam se puna energije zaletila u grad! Želim si kupiti neki audio CD! Da, patim na originale iako nemam love! Kolekcija mi je mala, samo 50tak, ostalo prženo! I nazvala ja svog legendarnog starog, fanatika za mjuzu..koji posjeduje oko 1500 ploča, oko 50 originalnih i oko 400 prženih CD-a..reko starom : Stari, ja godinama nisam niš kupila! Ja bi si neš kupila! System Of a Down ili Siddarthu? Siddartha je jučer izašla..pa se sad dvoumim! Reko stari: A ne znam. Dobar izbor, kupi oboje!

I sad se dvoumim.. pošto je to mogla biti treća revolucionarna danas, a nije jer se dvoumim.. što da kupim?


mah

Po jutru se dan poznaje

06.06.2006. u 00:32 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je moj mind?

to su razbribrige..što o arhitekturi što o drugim zanimljivim temama..za one sa stilom i guštomthumbup

Tko sam?
Ja sam K. iz Medulina, grofica od zalaska gorućega sunca!cerek ne morate vjerovati...

a..tu titulu nosim od srpnja 1998. kad sam poletila balonom sa slavnim Ivanom Trifonovim! Jedino što me veže uz Medulin je djedovina smijeh i ime jednog dijela naselja! al dobro..
rođena 22.06.1982. i odonda carujem Pulom i samo Pulom!
Oduvijek malo luđa..a sad i preluda wink

Ponovno rođena na Badnjak 2004. i odonda mijenjam svjetonazor! Na život gledam sa većim veseljem, poštujem sve i živim život! Ipak, prošla sam tanku granicu između smrti i života i nebi ponovo yes

KETCHIRATI? Da..Ketcha mi je ime, al samo za glupe Engleze koji mi nisu znali izgovoriti ime! A što znači Ketchirati? Znači po mnogima zgubidaniti; no, moj je svaki dan drugačiji i spreman za nove izazove..a nekad je to samo lijeno izležavanje u krevetu a nekad je to dan prepun adrenalina!


blog layouts

blog layouts



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Što posjetiti

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

[Glasistre.za.domopate
[Blog.hr
[Monitor.hr
[index.hr
[d-a-z.hr
[arhitekt.hr
[Toshiba.rules!
[System.Of.A.Down
[Popeye
[domusweb.it
[Pula
[Za.filmoljupce ;-)
[Komp.nabavljači
[Za.sve.koji.traže.job.ko.ja!
[Tek.otkrila.ŠPREHU
[zarez.hr
[Oris
[mALathumbup
[žmanjani
[vulcan
[jelenko!!!
[betty boop!!!
[tvrdabombona!!!
[blackcat!!!
[lovely rita!!!
[23tigar!!!
[tutor!!!
[istra
[kael
[kuca
[easyrider
[bestijica
[najzanimljiviji_design

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj izbor što vrijedi poslušati..ili još bolje slušati

Image Hosted by ImageShack.us

mamu,tatu,sestru,brata,
baku,dedu,nonna,nonnu..
PRESKOČITE..
i slušajte..
--------------------
1.metallica
2.system of a down
3.sting
4.eric clapton
5. black eyed peas
6.badly drawn boy
7.franz ferdinand
8.cat stevens
9. eminem
10.siddartha
11.dream theater
...popis..podugačak..
ovdje je samo nekolicina
od favorite-a cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Web Counter
Web Counter






Kolko ljudi sada u mojem mindu imamah

online