ketcha`s mind

ponedjeljak, 05.06.2006.

[Dom..zvan šator moj]

Reći ćete da sam luda, i da post uploadam svakih 10minuta! Al sad me pere inspiracija pa moram! Ipak..ovo je samo početak života sa blogom!smijeh


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mnogi mi se bune da nemaju love, kako ne idu nikuda, kako nisu vidjeli ništa! Oni koji vole motore i posjeduju jedan..znaju, ko i ja..da su najdivnija putovanja kad u svoje bisage ili ranac (ruksačinu) umetnete šator i krenete u istraživanje!

Kad ste student, a i kasnije šator rules! Malo spavanja u prirodi, na tlu, na tvrdom..doživljaj je nevjerovatan!

Sve što vam treba da biste na putovanju sa vašim šatorom uživali..je jeftino za kupit! jedan šator za vas i partnera, 2 vreće za spavanja, 2 dobra ranca i sve ostalo dođe po potrebi! Što manje stvari..lakše je putovati! yes


Nek vas ne brine hrana..jer sam čak isprobala živjeti i 7 dana samo na tunjevini, nuteli, pašteti i kruhu! naughty i nije mi bilo žao! Ipak, na putovanju vas hrana najmanje mora zabrinjavati!

A da biste..istinski uživali u istraživanju..potreban vam je još samo neki vodič! Preporučam svoju "knjigu mudrosti" (iz jednog od prvih postova) i krenite u istraživanje Jadrana! I vjerujte mi, ako ste skromni i spremni na avanturu to nije teško!!!!

Dokaz tome je "naš" put u Dubrovnik, 10 dana, od Dubrovnika do Lošinja, prošli smo jaaaako puno, jeli po restoranima, uživali u muzejima, sladoledima, izlascima..i da potrošili smo samo 1200kn!?! Od kojih nam se kasnije vratilo još 200..al to je sad preduga priča cerek

Zato..avanturisti, ranac na leđa i šator u ruke! Nije skupo!!!mah

05.06.2006. u 00:07 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je moj mind?

to su razbribrige..što o arhitekturi što o drugim zanimljivim temama..za one sa stilom i guštomthumbup

Tko sam?
Ja sam K. iz Medulina, grofica od zalaska gorućega sunca!cerek ne morate vjerovati...

a..tu titulu nosim od srpnja 1998. kad sam poletila balonom sa slavnim Ivanom Trifonovim! Jedino što me veže uz Medulin je djedovina smijeh i ime jednog dijela naselja! al dobro..
rođena 22.06.1982. i odonda carujem Pulom i samo Pulom!
Oduvijek malo luđa..a sad i preluda wink

Ponovno rođena na Badnjak 2004. i odonda mijenjam svjetonazor! Na život gledam sa većim veseljem, poštujem sve i živim život! Ipak, prošla sam tanku granicu između smrti i života i nebi ponovo yes

KETCHIRATI? Da..Ketcha mi je ime, al samo za glupe Engleze koji mi nisu znali izgovoriti ime! A što znači Ketchirati? Znači po mnogima zgubidaniti; no, moj je svaki dan drugačiji i spreman za nove izazove..a nekad je to samo lijeno izležavanje u krevetu a nekad je to dan prepun adrenalina!


blog layouts

blog layouts



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Što posjetiti

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

[Glasistre.za.domopate
[Blog.hr
[Monitor.hr
[index.hr
[d-a-z.hr
[arhitekt.hr
[Toshiba.rules!
[System.Of.A.Down
[Popeye
[domusweb.it
[Pula
[Za.filmoljupce ;-)
[Komp.nabavljači
[Za.sve.koji.traže.job.ko.ja!
[Tek.otkrila.ŠPREHU
[zarez.hr
[Oris
[mALathumbup
[žmanjani
[vulcan
[jelenko!!!
[betty boop!!!
[tvrdabombona!!!
[blackcat!!!
[lovely rita!!!
[23tigar!!!
[tutor!!!
[istra
[kael
[kuca
[easyrider
[bestijica
[najzanimljiviji_design

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj izbor što vrijedi poslušati..ili još bolje slušati

Image Hosted by ImageShack.us

mamu,tatu,sestru,brata,
baku,dedu,nonna,nonnu..
PRESKOČITE..
i slušajte..
--------------------
1.metallica
2.system of a down
3.sting
4.eric clapton
5. black eyed peas
6.badly drawn boy
7.franz ferdinand
8.cat stevens
9. eminem
10.siddartha
11.dream theater
...popis..podugačak..
ovdje je samo nekolicina
od favorite-a cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Web Counter
Web Counter






Kolko ljudi sada u mojem mindu imamah

online