ketcha`s mind

subota, 03.06.2006.

[ ah taj nogomet... ]

Eto za mir u kući.. hvala RTL-u što prenose tekmu i što je moj TV prč pa je lJuBimac zgifao u OTV sa škvadrom gledat i navijat..i naravno, zdrmat koje pivo!
Image Hosted by ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
A Žuja je zakon i koliko će samo danas biti pijanih na cestama..zbog jedinstvene prigode, nogometa!
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Nego.. ja se ipak opredjeljujem za Laško Club! Laško rules..a od stranih Heineken definitivno! Dok doma starci reklamiraju Paulaner, iako ga ja osobno nisam probala! Cijeli balkon nam je pokrio Paulaner suncobran, pijemo iz Paulaner čaša..stolnjaci...ma sve imaju!smijeh

Koliko vidim..Poljaci dali gol..a Kranjčar nam blijed!?!? Sigurno im nešto podvalili u hranu kad su svi pokvarili štumige ( želudce)..burninmad

Moj mi je LjuBimAc zaprijetio da moram gledat tekmu jer da nisam normalna ako ne pogledam..jer kao cijela nacija gleda! pih...no

Draga moja cijela nacijo, ja sam samo žemsko..i ne volim nogomet gledat! Volim navijat za našu repku u čem god se natjecala al eto..nogomet mi se ne gleda svaki put!rolleyes

Al da ne mislite da sam neka nogomet-mrziteljica..evo vam zanimljivosti!

Rodila sam se 22.06.1982. i te je godine također bilo Svjetsko! Igrali smo te večeri protiv Hondurasa! Mama je u jednom trenutku zavrištala starom : Goooooooool! Stari isto...a stara: Ma ne, vozi me..rađam! Srećom..bilo je poluvrijeme, starci i brat sjeli u tek kupljenog crvenog fiću, zapičili u bolnicu. Staru ostavili, muški se vratili na drugo poluvrijeme! Muškiiiiiiino A kad je završila tekma..eto mene..mala ko štruca (tako me opisuje stari)...E sad..kolko me sjećanje ne vara..Yuga je jedva dobila Honduras 1:0!

Eto..tolko o meni i nogometu, a slijedeći tjedan moram do adidasa komprat (kupit) si majcu crveno bijelu već kad i ja moram na Svjetskom navijat ..a ipak, da nisam ko i većina nacije u dresu..bit ću posebna a opet ću imati boje repke!hrvatska

Ajmo našiiiiiiiiiiiiiii :mah

03.06.2006. u 18:32 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je moj mind?

to su razbribrige..što o arhitekturi što o drugim zanimljivim temama..za one sa stilom i guštomthumbup

Tko sam?
Ja sam K. iz Medulina, grofica od zalaska gorućega sunca!cerek ne morate vjerovati...

a..tu titulu nosim od srpnja 1998. kad sam poletila balonom sa slavnim Ivanom Trifonovim! Jedino što me veže uz Medulin je djedovina smijeh i ime jednog dijela naselja! al dobro..
rođena 22.06.1982. i odonda carujem Pulom i samo Pulom!
Oduvijek malo luđa..a sad i preluda wink

Ponovno rođena na Badnjak 2004. i odonda mijenjam svjetonazor! Na život gledam sa većim veseljem, poštujem sve i živim život! Ipak, prošla sam tanku granicu između smrti i života i nebi ponovo yes

KETCHIRATI? Da..Ketcha mi je ime, al samo za glupe Engleze koji mi nisu znali izgovoriti ime! A što znači Ketchirati? Znači po mnogima zgubidaniti; no, moj je svaki dan drugačiji i spreman za nove izazove..a nekad je to samo lijeno izležavanje u krevetu a nekad je to dan prepun adrenalina!


blog layouts

blog layouts



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Što posjetiti

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

[Glasistre.za.domopate
[Blog.hr
[Monitor.hr
[index.hr
[d-a-z.hr
[arhitekt.hr
[Toshiba.rules!
[System.Of.A.Down
[Popeye
[domusweb.it
[Pula
[Za.filmoljupce ;-)
[Komp.nabavljači
[Za.sve.koji.traže.job.ko.ja!
[Tek.otkrila.ŠPREHU
[zarez.hr
[Oris
[mALathumbup
[žmanjani
[vulcan
[jelenko!!!
[betty boop!!!
[tvrdabombona!!!
[blackcat!!!
[lovely rita!!!
[23tigar!!!
[tutor!!!
[istra
[kael
[kuca
[easyrider
[bestijica
[najzanimljiviji_design

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj izbor što vrijedi poslušati..ili još bolje slušati

Image Hosted by ImageShack.us

mamu,tatu,sestru,brata,
baku,dedu,nonna,nonnu..
PRESKOČITE..
i slušajte..
--------------------
1.metallica
2.system of a down
3.sting
4.eric clapton
5. black eyed peas
6.badly drawn boy
7.franz ferdinand
8.cat stevens
9. eminem
10.siddartha
11.dream theater
...popis..podugačak..
ovdje je samo nekolicina
od favorite-a cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Web Counter
Web Counter






Kolko ljudi sada u mojem mindu imamah

online