ketcha`s mind

utorak, 30.05.2006.

dosada

Oh I'm on my way, I know I am, somewhere not so far from here
All I know is all I feel right now, I feel the power growing in my hair
Sitting on my own not by myself, everybody's here with me
I don't need to touch your face to know, and I don't need to use my eyes to see
I keep on wondering if I sleep too long, will I always wake up the same (or so)?
And keep on wondering if I sleep too long, will I even wake up again or something
Oh I'm on my way I know I am, but times there were when I thought not
Bleeding half my soul in bad company, I thank the moon I had the strength to stop
I'm not making love to anyone's wishes, only for that light I see
'Cause when I'm dead and lowered low in my grave, that's gonna
be the only thing that's left of me
And if I make it to the waterside, will I even find me a boat (or so)?
And if I make it to the waterside, I'll be sure to write you not or something
Oh I'm on my way, I know I am, somewhere not so far from here
All I know is all I feel right now, I feel the power growing in my hair
Oh life is like a maze of doors and they all open from the side you're on
Just keep on pushing hard boy, try as you may
You're going to wind up where you started from
You're going to wind up where you started from

Zagreb. Dosadan, sivi i otužni grad, a još se nad njim nadvilo i ovo prokletstvo od ružnog vremena! kiša ne prestaje padati od nedjelje?!?!?! k vragu! Tek sam izašla iz depre pa da uletim u novu zbog vremena? E Boga mi neću! NE SMIJEM!

U Ponedjeljak je započela moja ludnica, utka na 1000m privodi se kraju..sad sam na zadnjih 100.. Ponestaje mi i snage i zdravog razuma! Ipak od nedjelje do danas sam spavala svega 8h! A kako će tek biti na cilju u petak..onaj slijedeći, 09.06.? Ne želim ni pomišljati!

Kad sam zadnji put bila doma, natjerala sam se doktoru. Ipak, imam 24 i povijest bolesti u obitelji je sve groznija i groznija.
Ne želim se sad žalit ko one babe na merkatu ( = tržnici) al nisam dobro u zadnje vrijeme. Krvna slika mi je lošija nego što sam očekivala a tlak svega 105 / 80??????? Bože, pa starci su mi visokotlakaši s minumum tlaka 180/ 120? A ja jadna..uz sva pomanjkanja me j.. i taj tlak. Ne znam dal sam bolje kad je toplo i sunčano ili kad je ovakva tlaka ( čitaj vlaga 90%).

..al izdržat ću.. nije ni prvi ni zadnji put da sam zombie i da jedva hodam s noge na nogu.........

Čitala sam nedavno da pomanjkanje sna ( čitaj neispavanost) i pomanjkanje vitamina potiču kreativnost! Vjeruj te mi! To je istina!
Al kad je na ovako duže vrijeme - strefi vas alergija ko i mene pa se zapitate..zar nije ipak bolje prespavat trećinu života i biti zdrav!

Pusa

30.05.2006. u 20:24 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je moj mind?

to su razbribrige..što o arhitekturi što o drugim zanimljivim temama..za one sa stilom i guštomthumbup

Tko sam?
Ja sam K. iz Medulina, grofica od zalaska gorućega sunca!cerek ne morate vjerovati...

a..tu titulu nosim od srpnja 1998. kad sam poletila balonom sa slavnim Ivanom Trifonovim! Jedino što me veže uz Medulin je djedovina smijeh i ime jednog dijela naselja! al dobro..
rođena 22.06.1982. i odonda carujem Pulom i samo Pulom!
Oduvijek malo luđa..a sad i preluda wink

Ponovno rođena na Badnjak 2004. i odonda mijenjam svjetonazor! Na život gledam sa većim veseljem, poštujem sve i živim život! Ipak, prošla sam tanku granicu između smrti i života i nebi ponovo yes

KETCHIRATI? Da..Ketcha mi je ime, al samo za glupe Engleze koji mi nisu znali izgovoriti ime! A što znači Ketchirati? Znači po mnogima zgubidaniti; no, moj je svaki dan drugačiji i spreman za nove izazove..a nekad je to samo lijeno izležavanje u krevetu a nekad je to dan prepun adrenalina!


blog layouts

blog layouts



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Što posjetiti

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

[Glasistre.za.domopate
[Blog.hr
[Monitor.hr
[index.hr
[d-a-z.hr
[arhitekt.hr
[Toshiba.rules!
[System.Of.A.Down
[Popeye
[domusweb.it
[Pula
[Za.filmoljupce ;-)
[Komp.nabavljači
[Za.sve.koji.traže.job.ko.ja!
[Tek.otkrila.ŠPREHU
[zarez.hr
[Oris
[mALathumbup
[žmanjani
[vulcan
[jelenko!!!
[betty boop!!!
[tvrdabombona!!!
[blackcat!!!
[lovely rita!!!
[23tigar!!!
[tutor!!!
[istra
[kael
[kuca
[easyrider
[bestijica
[najzanimljiviji_design

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj izbor što vrijedi poslušati..ili još bolje slušati

Image Hosted by ImageShack.us

mamu,tatu,sestru,brata,
baku,dedu,nonna,nonnu..
PRESKOČITE..
i slušajte..
--------------------
1.metallica
2.system of a down
3.sting
4.eric clapton
5. black eyed peas
6.badly drawn boy
7.franz ferdinand
8.cat stevens
9. eminem
10.siddartha
11.dream theater
...popis..podugačak..
ovdje je samo nekolicina
od favorite-a cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Web Counter
Web Counter






Kolko ljudi sada u mojem mindu imamah

online