ketcha`s mind

utorak, 30.05.2006.

zanimljiv

Počela sam Dragi moji sve češće visiti na netu..nekako, zaboravim se i odvisim. Nekad pametno..jer surfam a nekad visim na četu ;-)
Općenito mi je zanimljiva konverzacija sa ljudima , bilo uživo, ili u virtualnom smislu. Nije mi bitna čovjekova inteligencija, ni njegova profesija , ni izgled da bi započela konverzaciju..ono što mi je zaista bitno je ono što ja u svojim „očima“ vidim o toj osobi.

Svima djelujem kao izuzetno vesela i optimistična osoba, spremna za avanturu, al možda su ljudi sve više pasivniji pa im tako djelujem; jer zapravo sam pasivna, lijena i pesimistična osoba. Sebe zovem PEHISTOM! Uvijek neke jadi...al očito je život ljudima sve jadniji i jadniji...svi se žale,svi kukaju, niko nema a svi kupuju ( btw..kao što vidite..ide mi i rima ;-) )...

Često u razgovoru čujem..joj zavidim ti kako je tebi zabavno u životu?!? Hm..ljudi nemam hobi jer nemam vremena za njega, Pale sam na Svijetu sam jer su mi starci u kurcu, ne bavim se sportom jer ako bi i htjela koma mi je što pored čačkalica izgledam ka balena ( tal. balena = kit)..nemam vremena pamtiti muzičare ni njihove albume, ni kako im se zovu pjesme..a kamoli da pjevam riječi al opet...slušam većinu stilova pa je to kao zanimljivo, što raspoznajem što je što..Ljudima je zanimljivo kako meni izgleda dan..uvijek neka strka,frka,sranje,pere me hladan znoj od količine posla..al opet zanimljivo kolko mi je aktivno?!? Dragi moji..ja bi htjela imati mamu koja pere, čisti i kuha i brine se o meni a ne da ja o tome moram misliti od jutra do mraka.

Ljudima je zanimljivo kako ja jako puno toga znam..kako jako puno učim..kako većinu ispita koje sam naučila nisam zaboravila (dok većina ljudi nastoji to čim prije riješiti i zaboraviti)..kako sve primjenjujem u praksu..Dragi moji, ja bi htjela da mene neko nauči kako da idem linijom manjeg otpora i ne budem pehist koji uvijek zna 90% gradiva za ispit i redovito sve ispite popadam ili dobijem 2!

Ljudima je zanimljivo kad pričam čime sam se sve bavila, gdje sam sve bila, što napravila u svoje 24godine..Dragi moji, zhvaljujem Bogu što sam imala 5 godina starijeg brata s kojim i dan danas kad moram dijelim sobu, s kojim sam odrasla i zbog kojeg sam se već sa 13. opijala! Al isto tako..imam svoje 24. i prepasivna sam da bi sad lumpovala vani,kad kao svi lumpaju...


Sve što mogu reći za kraj ovog posta..je..Dragi moji i meni se tuđi životi i tuđe priče čine zanimljivijima od mojih..al narodna je :

KAKO SI NAPRAVIŠ TAKO TI JE!


pusa

30.05.2006. u 01:54 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Što je moj mind?

to su razbribrige..što o arhitekturi što o drugim zanimljivim temama..za one sa stilom i guštomthumbup

Tko sam?
Ja sam K. iz Medulina, grofica od zalaska gorućega sunca!cerek ne morate vjerovati...

a..tu titulu nosim od srpnja 1998. kad sam poletila balonom sa slavnim Ivanom Trifonovim! Jedino što me veže uz Medulin je djedovina smijeh i ime jednog dijela naselja! al dobro..
rođena 22.06.1982. i odonda carujem Pulom i samo Pulom!
Oduvijek malo luđa..a sad i preluda wink

Ponovno rođena na Badnjak 2004. i odonda mijenjam svjetonazor! Na život gledam sa većim veseljem, poštujem sve i živim život! Ipak, prošla sam tanku granicu između smrti i života i nebi ponovo yes

KETCHIRATI? Da..Ketcha mi je ime, al samo za glupe Engleze koji mi nisu znali izgovoriti ime! A što znači Ketchirati? Znači po mnogima zgubidaniti; no, moj je svaki dan drugačiji i spreman za nove izazove..a nekad je to samo lijeno izležavanje u krevetu a nekad je to dan prepun adrenalina!


blog layouts

blog layouts



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Što posjetiti

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

[Glasistre.za.domopate
[Blog.hr
[Monitor.hr
[index.hr
[d-a-z.hr
[arhitekt.hr
[Toshiba.rules!
[System.Of.A.Down
[Popeye
[domusweb.it
[Pula
[Za.filmoljupce ;-)
[Komp.nabavljači
[Za.sve.koji.traže.job.ko.ja!
[Tek.otkrila.ŠPREHU
[zarez.hr
[Oris
[mALathumbup
[žmanjani
[vulcan
[jelenko!!!
[betty boop!!!
[tvrdabombona!!!
[blackcat!!!
[lovely rita!!!
[23tigar!!!
[tutor!!!
[istra
[kael
[kuca
[easyrider
[bestijica
[najzanimljiviji_design

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj izbor što vrijedi poslušati..ili još bolje slušati

Image Hosted by ImageShack.us

mamu,tatu,sestru,brata,
baku,dedu,nonna,nonnu..
PRESKOČITE..
i slušajte..
--------------------
1.metallica
2.system of a down
3.sting
4.eric clapton
5. black eyed peas
6.badly drawn boy
7.franz ferdinand
8.cat stevens
9. eminem
10.siddartha
11.dream theater
...popis..podugačak..
ovdje je samo nekolicina
od favorite-a cerek

Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

Web Counter
Web Counter






Kolko ljudi sada u mojem mindu imamah

online