Design by: [Lucija] |

Da~Ne?

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

......

I`m tired of TRYING
I`m tired of LYING
I know I`ve benn
SMILING but inside
I`m DYING!!!



......

Ana x)
Astrid
Andreja
Stephy
Karolina

Free <br />
Counters
Free Counters




Konačno sam slobodna!

Suze su isplakane..
vrijeme je da krenem dalje....

sad je napokon sve gotovo..


jedino muči me rana na srcu.. hoće li zarasti?
ili će zauvijek peckati i podsjećati na vrijeme i postupke koji se ne smiju ponoviti?!??!?!

osjećam ogromno olakšanje...
mislila sam da ne mogu bez njega....

ali nisam bila u pravu..

nisam ga trebala..

niti je on trebao mene...

Photobucket

"The only person you need to be is you!"

Astrid.. Hvala ti što si mi uvijek bila podrška.. Volim te!!!


|petak, 20.06.2008. , 00:30|

| Komentari (12) | Da*Ne| Print|






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.