Design by: [Lucija] |

Da~Ne?

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

......

I`m tired of TRYING
I`m tired of LYING
I know I`ve benn
SMILING but inside
I`m DYING!!!



......

Ana x)
Astrid
Andreja
Stephy
Karolina

Free <br />
Counters
Free Counters




šta mi se događa?

evo mene opet..
haha

moja Andrejica mi je vratila volju za pisanjem..
kolko cura može napisat u jednom postu... :D
ona je uvijek bila posebna..

*moram ju sad malo hvalit... rekla mi je da me voli... :))

al eto..
i Hitler.. i papa Ivan Pavao II. su bili posebni kako bi rekla Daria.. (o njoj drugi put... )

uglavnom... ne znam ni šta sam htjela reć..
zapravo znam..

al ne želim reć..

tj.. neću reć još barem dva tri retka.. :D

jedan redaaak

dva retkaaaa

tri retkaaaa

weeee
sad ću vam reć.. :D

daaakle... kupila sam si preslatke krpice za krizmu.. x)
baš sam sexy... hahahha

kolko sam toga isprobala... :S
koliko sam trauma doživjela...
bilo je i vrijeme da nađem nešto što mi stoji tako..
SAVRŠENO x)

Photobucket

P.S. Karolina.. jel brzo?? :))


|petak, 02.05.2008. , 20:45|

| Komentari (11) | Da*Ne| Print|






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.