Design by: [Lucija] |

Da~Ne?

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

......

I`m tired of TRYING
I`m tired of LYING
I know I`ve benn
SMILING but inside
I`m DYING!!!



......

Ana x)
Astrid
Andreja
Stephy
Karolina

Free <br />
Counters
Free Counters




......

Slučajno sam naletila na ovaj blog...
i pročitah post...

"Gotovo je...tako su brzo proletjela

ova 3 mj....

Big Brother je završio...Vedran je pobijedio...i jako mi je drago zbog njega...stvarno je zaslužio...On je jedna tako dobra osoba...pozitivna,uvijek vedra i uvijek pomaže i tješi onoga komu je teško...itd.(mogla bi još do besvijesti nabrajat).
Maja Paola (Paja Maola...lool) je superfinalstica...i ona je zaslužila pobijedu...ali ,dečki ,naravno da za njih više glasuju...ali ona je čvrsta ostala sama s Vedranom,Krešom i Arsenom...iako su je nekad živcirali ostala je svoja...hih
Uglavnom, sve je big OK!!!
Samo,ja sam jako tužna što je sve završilo...a, danas završava Ples sa zvijezdama i Showtime...ne znam jednostavno što ću raditi bez njih...˝=(((
Kada je Big Brother objavio da je Vedran pobijedio bilo mie pre,pre drago...ali i nije...a zašto?
Pa zato što višeneću gledat te ˝budalice˝ na TV-u...falit će mi...
Sada mi se u glavi već počinju stvarat ova pitanja...Koje će boje biti BB iduće sezone...Kakvi će ljudi ući? itd....Uglavnom...BB vratiiiiiii seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee...˝=((((
Niš,idem u tuzi i žalosti ...."


ahem... ono ubi se...
al eto.. ima i takvih... hehe

meni je to sve skupa cista glupost(mislim na BB)
ples sa zvijezdama nisam gledala..
uz Showtime sam se prije kidala...
a sad.. uživam u pjesmama. i ljudima koji znaju pjevat.. .:)

uglavnom...
tek da nešto piše.. heh

ako koga zanima link onog bloga...
klikni...


|nedjelja, 30.12.2007. , 18:59|

| Komentari (2) | Da*Ne| Print|






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.