Design by: [Lucija] |

Da~Ne?

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

......

I`m tired of TRYING
I`m tired of LYING
I know I`ve benn
SMILING but inside
I`m DYING!!!



......

Ana x)
Astrid
Andreja
Stephy
Karolina

Free <br />
Counters
Free Counters




mala bi pisala....opet...

kao i većini umjetnika, stvaratelja i mnogih ostalih "nadarenih" ljudi...
ljubav mi je inspiracija...
i jednostavno nisam izdržala a da opet ne promijenim dizajn i da opet ne napišem novi post.. :))

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

stvaram riječima...
ovdje...
u svom dnevniku...
pišem i pišem...

ništa pametno.. naravno..

al opet...
posebno je....

kad ja napišem pjesmu..
wow..
pa to ne da je komedija...
to je nešto puno smiješnije..
al meni je tako slatko... :))
a i njemu je... :D

i onim ljudima koji imaju čast to pročitati....

često me zanima što oni misle o mojim pjesmama...

ne znam dali samo glume to oduševljenje ili im se stvarno sviđa...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

rekli bi neki da mi je previše stalo do tuđeg mišljenja..
i bili bi u pravu...
al nije mi stalo do svačijeg mišljenja..
nego samo do mišljenja ljudi koji su u mojim očima veliki..
a takvi su rijetki...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

velika pusa mojim prijateljima...

i mojoj plavuši.. :P
znat će on na koga se odnosi...


|ponedjeljak, 10.12.2007. , 20:08|

| Komentari (8) | Da*Ne| Print|






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.