Design by: [Lucija] |

Da~Ne?

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

......

I`m tired of TRYING
I`m tired of LYING
I know I`ve benn
SMILING but inside
I`m DYING!!!



......

Ana x)
Astrid
Andreja
Stephy
Karolina

Free <br />
Counters
Free Counters




Od tumora do ožiljka...

pa ovako...

volila sam ja tu svoju kvržicu... :)
bila je još jedan razlog po čemu sam drukčija od drugih...
zajebavala sam se kako je to tumor...
al to mi i nije bilo baš smiješno...
odlučih posjetiti gospon doktora..
na opće oduševljenje obitelji...

došla tamo..i ništa..
dobila uputnicu za ultrazvuk,za vađenje krvi,mokraće..

izvadili mi pola litre krvi i poslali me na ultrazvuk..

raskomotim se ja kod gospon doktora.. koji je stvarno legenda... :)
i gleda on to na onaj ekran tamo.. :)
i gleda.. i nije mu ništa jasno..
pa onda uspoređuje s drugom nogom..
natkoljenicom.....

vidim ja čovjek se zabrinuo...
pozove on šefa odjela da to pogleda..

pa onda on ponovi postupak..
gnjavi moje divne natkoljenice..
kucka po kvržici...
ni njemu ništa nije bilo jasno..
pa pozovu još dva neka lika..
neka ugledna gospoda doktori..

i oni opet ponove postupak..
pa jedan od njih reče da bi bilo dobro kad bi to slikali...

i da meni gospon doktor znak da ga slijedim...

ušla sam na V.I.P. ulaz :)
odma su me slikali..

i onda naravno čekanje.. dok oni odluče šta će s tim... :)

pozovu me unutra.. rekoše mi da sjednem.. bla,bla
i samo krene ovaj..

to ti je hrskavično-koštani tumor...
nije ti to ništa opasno...
dođi u utorak tu u bolnicu..
u srijedu ćemo te operirat...

gledam ja njega..
ovo je bio pravi grom iz vedra neba...

i dobro.. pitam ja njega koliko ću morat bit u bolnici...
oko dva tjedna...
i onda se ja zabrinula.. a što će bit s rođendanom..
ću moć u petak doma?
pa možda... bla,bla

.....

i tako... počnem se ja spremat za bolnicu..
kupila sve što mi je trebalo...
dobila medu 'budi moj medo' od frendice...

došla dole... opet čekanje.. sjedim ko budala na odjelu.. sestre prolaze,doktori prolaze...niko ništa...

i dođe sestra MArica, starija žena... Glavna sestra.. :)

i odvede me u sobu.. nije loše.. na prvi pogled.. tv.. to mi je dosta.. :)
moj krevet je imo dodatne police.. ko da su znali da mi treba mjesta za knjige koje sam dovukla...

smjestim se ja i dođe opet Marica da mi izvadi krv...
ajde... navikla sam se već na to..
opet su mi izvadili pola litre krvi....

dođe moj gospon doktor... Irenko.. :)
tip je legenda... :)
najbolji je...

kaže mi sve što me zanimalo u vezi operacije... opet pipa tu kvržicu.. pita me dal će mi falit kvržica..
malo pita neke gluposti...

pra noć je prošla u dobro.. osim one male tabletice.... ko je bio na operaciji zna o čemu pričam...

ujutro buđenje u 7...
i onda iščekivanje...
dobijem poziv u ordinaciju.. da se obave još neki pregledi...
vaganje... onda opet neka ispitivanja...

zatim ulazak u lift...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

onda igla u ruku...
razgovor sa anesteziologom koji je stvarno lud čovjek...
onda nešto da me malo ošamuti..
zatim epiduralna...
pa opet razgovor sa sestrom i anesteziologom...

pa su počeli sa pripremanjem za operaciju...
anesteziolog hvali moje čarape... :)

i zatim sam dobila opet nešto da me ošamuti....

zaspala sam nakon nekog vremena....
probudila sam se u liftu....

dolazak u sobu... zatim razgovor o operaciji..
trajala je tri sata...
planirano je bilo sat vremena..
al tumor je zahvatio dosta mišića pa su i ga morali rezuckat...

onda spavanje.. spavanje..i spavanje.... :)

to be countinued....

možda... :D


|srijeda, 14.11.2007. , 19:51|

| Komentari (11) | Da*Ne| Print|






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.