< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (15)
Veljača 2007 (44)
Siječanj 2007 (46)
Prosinac 2006 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Deni & Ines 4ever

PISME









I BOGATI PLAČU

Nikad mi nisi bio dovoljan
Htela sam život, lak i siguran
Da svojom srećom, sve mu prkosim
e da bar jednom
srce i to okusi.
Haljina duga, svilen beli šal,
Pepeljuga bi da napusti svoj bal
Kamen na ruci suze ne sluša
voli te tvoja prostakuša

I bogati plaču zasto ne,
teku im suze biserne,
u bolu su svi
rođeni jednaki
I bogati plaču zašto ne,
ali ih niko ne čuje,
u životu je sve
mač sa oštrice dve

Prema nebu sam poletela
do samih zvezda
gde je svemu kraj
Da padnem ja bih pala ponovo
pravo u tvoj zagrljaj...



bilo vas je

Counter
Counter



a sati je


Created by Crazyprofile.com










MASKARADA

Ziv se covek na sve navikne
pa valjda cu ja,
ako Bog da,
ako Bog da.

Da se pravim da me ne vreda
kad odgurnes me,
da spasem bar to
sto spasti se da.
Da te ne pitam s kim
svaku provodis noc
i sto ne spavamo ko pre,
da ne pobedi greh
pa da polupam sve
kad mi ujutru dodes od nje.

Dobro dosli drugovi
na nasu malu maskaradu
pozivnice imate najbolje
je to u gradu,
sampanjac otvorite,
otkacimo sve do daske
i da se goli skinemo
ostace nam nase maske

Ziv se covek na sve navikne
pa valjda cu ja
ako Bog da, ako Bog da.

Da se pravim da
te ne cujem kad opsujes me,
da spasem bar to sto spasti se da.
Da ne proklinjem dan
kad sam rekla ti "da"
decu sto sam ti rodila,
i da foliram sve da se ne nerviram
sto sam s drugom te videla

Dobro dosli drugovi
na nasu malu maskaradu
pozivnice imate najbolje je
to u gradu,
sampanjac otvorite,
otkacimo sve do daske
i da se goli skinemo
ostace nam nase maske








OPROSTI MI SUZE

SUTRA KADA PROĐE
ŠTA JE NOĆI MILO
TI NE PRIČAJ DRUGOVIMA
ŠTA JE SINOĆ BILO
POTAJNO ME LJUBI
ZABORAVI SMJESTA
AL NE RECI NIKOM
TAJNU NAŠEG MJESTA

OPROSTI MI SUZE
RECI MALA ZDRAVO
AL NE RECI NIKAD
DA SI SAMNOM SPAVO

SUTRA KADA BUDEM
SAMA I BEZ TEBE
NAŠU MALU TAJNU
TI ČUVAJ ZA SEBE
POTAJNO ME

blogovi koje citan i moji frendovi

markić-zakon braće

markić-zeke2

moja rodica maja

dvi kraljice

škorpionka

matea

TEETY

MIA-aaa spličanka moja...hajduk u srcu nutnut


ANČICA-cura iz moje ex osnovne naughtynaughtynaughtynaughty

....M!m€...D..SpL!Ch@....

MANA-legendarna cura gospe miyesyesyes

opaljena.........daniela dvornik....kraljica na kvadrat cerek






PRATIM TE


BACIM POGLED
PREKO RAMENA
KAD POĐEŠ
KAD PO MENI
KO PO SUHOM LIŠĆU PROĐEŠ
PA ME MAKAR
LAKTOM U GRUDI POGODI
MAKAR GRUB TVOJ DODIR BIO
JOŠ MI GODI

BACI OSMIJEH ISPOD
UVOJAKA BAREM
DA U TVOJE MISLI
BAR NA KRATKO STANEM
KO U USPORENOM FILMU
SE SPOTAKNI
PREKO MOJIH NOGU
RUKU MI DOTAKNI

PRATIM TE
SVE U KORAK
SVAKU STOPU POLJUBIM
SVAKU SUZU,
SVAKI UZDAH OSJETIM
TU SAM DA TI NADU VRATIM
AKO PADNEŠ DA TE UHVATIM

PRATIM TE
I KAD NEGLEDAM
PO KORAKU TE ZNAM
SVAKI DRHTAJ
TVOGA TIJELA OSJEĆAM
TU SAM DA TI NADU VRATIM
AKO PADNEŠ DA TE UHVATIM

PRATIM TE

KAD SE
ISPOD TVOGA KIŠOBRANA STISNEM
JA SAM SRETAN
IAKO NA POLA KISNEM
PA ME MAKAR
LAKTOM U GRUDI POGODI
MAKAR GRUB TVOJ DODIR BIO
JOŠ MI GODI

....................

KRV U GLAVU UDARI
I KO STRUJA OŽIVI
OVO TIJELO
BAR NA KRATKO OZDRAVI






DA SMO SE RANIJE SRELI

A JA
MOŽDA I UZALUD NADAM SE
DA ČEŠ SE RAZVESTI
DA ĆU TE IMATI
JEDNOM SAMO ZA SEBE
A TI
MOŽDA ME NAMERNO NAVODIŠ
NA TO DA POMISLIM
KAKO JE NEVOLIŠ
KO ZNA

DA SMO SE RANIJE SRELI
DRUKČIJE BILO BI SVEyesyes
MA DAJ,TO JE LJIGA
MA KOGA BRIGA SAD ZA TO

KAD ČUJEM KORAK TVOJ
SA SEBE SKIDAM SVE
NA MENI BIĆE SAMO KAP PARFEMA
DA PAMTIŠ DODIR MOJ
DA LUDO VOLIM TE
DA TRAŽIŠ ME U NJOJ
I KADA ME NEMA

KAD ČUJEM KORAK TVOJ
SA SEBE SKIDAM SVE
NA MENI BIĆE SAMO KAP PARFEMA
DA PAMTIŠ DODIR MOJ
DA LUDO VOLIM TE
DA TRAŽIŠ ME U NJOJ
I KADA ME NEMA

A JA
MOŽDA I UZALUD NADAM SE
DA ČEŠ SE RAZVESTI
DA ĆU TE IMATI
JEDNOM SAMO ZA SEBE
A TI
MOŽDA ME NAMERNO NAVODIŠ
NA TO DA POMISLIM
KAKO JE NEVOLIŠ
KO ZNA

DA SMO SE RANIJE SRELI
DRUKČIJE BILO BI SVE
MA DAJ,TO JE LJIGA
MA KOGA BRIGA SAD ZA TO



Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


MySpace images

MySpace images


Image hosting

Image hosting

o meni

ha ha ha
ovo je moja najnovija slika
nemojte me se pripast
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ime:ines
rođena:7.5.1990
glumin sa frizuron Denia i uspiva mi,bar tako kažu..
volin mamu,tatu,sestru,baku,tetu,rodicu,oćuha,mačehu
prijatelje,LUNU i Denia..
mrzin sve one koji mene mrze....
slušan CAJKE
izlazin u PASSAGEA
naj pjevačica mi je CECA
a pisma LUČE MOJE REMIX

moja abeceda

A-ANTE,moj najbolji prijatelj još od vrtićayesyes

B-baka koju obožavan

C-ceca (objašnjenje nije potrebno)


D-deni,moja ljubav jedina

E-ejde moja uzrečica umisto ajde

F-frane,majmun roflroflroflroflrofl

G-guns n' roses nekad moja naj grupa

H-hop hop hop san pokupila od Denia

I-ines,moje cjenjeno ime

J-jovo,nadimak mog frenda

K-karlo,moj muž od 4. osnovne

L-luna,moj pas

M-mama,najbolja prijateljica

N-noa,moja sestra

O-ovo

P-penzić,tako zoven oćuha

R-rodica maja,moja mala divljakuša

S-svaaaaalinaaaaa, moj prijatelj

T-tata,volin ga masu

U-upala grla,mrzin to

V-vjetar,dina zna o čemu pričan

Z-zaboli me,uzrečica



PRAVIM SE DA TE NE VOLIM

mogu reći da te ne volim
al nebo istinu zna
kad me svi za tebe pitaju
ja oći zatvaram
i nevidim
i neslušam
i neću ništa da znam

neke stvari s nama ostaju
kao zakletve
neke stvari neću otkriti
i kad prođu godine
i nevidim
i neslušam
i neću ništa da znam

JA SE PRAVIM KAO DA TE NE VOLIM
A DALA BIH TI DUŠU
JA NIKAD NISAM BILA KAO TI
DA SVE ZABPRAVIM

JA SE PRAVIM KAO DA TE NE VOLIM
A DALA BIH TI DUŠU
JA NIKAD NISAM BILA KAO TI
DA SVE ZABPRAVIM

mogu reći da te ne volim
al nebo istinu zna
kad me svi za tebe pitaju
ja oći zatvaram
i nevidim
i neslušam
i neću ništa da znam

neke stvari s nama ostaju
kao zakletve
neke stvari neću otkriti
i kad prođu godine
i nevidim
i neslušam
i neću ništa da znam

lutke mojih dragih

DENI-MOJA LJUBAV JEDINA

Image Hosted by ImageShack.us


MOJA MIMA...ZA MENE NAJBOLJA MAMA NA SVITU

Image Hosted by ImageShack.us

PENZIĆ,MOJ OĆUH

Image Hosted by ImageShack.us

DEA-CURA IZ MOG RAZREDA


ANTE-MOJ THE BEST FREND
Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


MATEA-HA HA HA MOJA CURA

Image Hosted by ImageShack.us


MARIA-ISTO CURA IZ MOG RAZREDA

Image Hosted by ImageShack.us


BUBE-PREDSJEDNICA RAZREDA,MA LEGENDA

Image Hosted by ImageShack.us


ŠTRAPALO-MOJA NAJBOLJA PRIJA VEĆ 11 GODINA...BOBŽAVA SVITLO PLAAAAAVU BOJU

Image Hosted by ImageShack.us


MARINA-CURA IZ MOG RAZREDA

Image Hosted by ImageShack.us


MARKIĆ-JAKO JAKO DOBAR MOMAK...MA KRALJ,NEMA ŠTA

Image Hosted by ImageShack.us



TAMARA-NO COMENT

Image Hosted by ImageShack.us


MAJA-MOJA RODICA

Image Hosted by ImageShack.us


MOJA SEKA

Image Hosted by ImageShack.us


MOJ TATA

Image Hosted by ImageShack.us


MOJA MAČEHA

Image Hosted by ImageShack.us

utorak, 24.04.2007.

ejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

ljudi ne čitate moje postove........NEMAN INTERNET.....nemogu van ostavljat komentare......žao mi je.....ajde pozzzzzzzzzzzzzzzzz

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

¸
Cursors