1 stp klosr

petak, 16.06.2006.

it's over!!!!!!!yeah!!!!!!

ey!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!smijehsmijehsmijehsmijeh

napokon!!!!!!!

škola je gotova!!! uf kak je to lijep osjećaj,nema više štrebanja i svih tih sranja..... s jedne strane mi je super šta je kraj,a opet mi i nije,jer uglavnom preko ljeta izgubim kontakt s većinom ljudi. valjd tak neće bit i ovog ljeta,mislim,prošlo ljeto je bilo ok,al se nadam da će ovo bit puno više od ok ljeta,ak me kužite!!smijeh

uglavnom,zadnji dan je prošao dobro,naravno,svi su se špricali,a ispred škole se izvršavao pravi vodeni atentat! i naravno,ja krenem kuć, i na kraju me cijelu pošpricaju! e šta ti je sreća......... kuć sam došla oko pola 12(bili su skraćeni sati,a lazo nas je pustio sa zadnjeg(petog) sata) i čim sam došla kuć, pokupila sam badić, ručnik, ruksač, lanchy došla po mene i ošle smo na jezero( tradicija za kraj školske godine). taman smo na početku puta sreli osme razrede,odnosno 8c,al samo njih prestigle i tak.rolleyesrolleyes vrijeme se malo mutilo,onak, sunce,oblaci,sunce,kiša,sunce.....al bilo je dobro! lana,koja je rekla da nema šanse da se kupa,jer joj je hladno,je prva letila i još u patikama! a dobro,kad malo bolje razmislim i ja sam..... ma nisu normalni! ajd, di je tu pamet!?!??!?!?!?!headbang

e da, sedmi ću razred vjerojatno proć s pet,al englezerica mi nije na satu zaključila ocjenu,neznam zašt,a valjd će mi dat peticu... joj, a na godinu mi osmi razredi.....ajme......mene frka.......a bome će mi nedostajat (bivši) osmi razredi! dobro, ne baš svi..ma uglavnom....

jučer smo isto bile na jezeru(ja,ana i ivana, a poslije su došle lanchy i medić) i bilo je dobro,onak, ništ posebno,al dobro. poslije jezera smo otišle na frape i tak....ništ posebno.....

danas smo (naravno) isto bile na jezeru(lanchy,ive,anchy,medić i kety) i nekak mi se čini ko da je danas bila toplija voda! il mi se učinilo,još ću skrenut s zdrave pametinutzujonutzujo.........nutzujonutzujo
uglavnom,medić,kety, ive i anchy su odmah otišle u vodu,a meni i lanchy se nije dalo pa smo ostale i pričale....a meni se spavalo....pa sam legla na stol. malo je bio tvrd,al nema veze. onda smo se malo šetale oko jezera,pa sam malo plivala i tak.
e da,NETKO pametan mi je sribao gornji dio badićaburninmadburninmad u dva dana unište mi nove badiće!!burninmadmadburninmadburninmadburninmadmadmadmad
i bacili su mi jednu patiku u vodu,a prvo su ih sakrili...kak su duhoviti....da umreš od smijeha......a šta ćeš...

sutra se vjerojatno neć kupat,trebam dobit mengu i tak......

..................................................eto...................................................

cya!
mahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmah

16.06.2006. u 21:00 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ABOUT A GIRL

ime:Josipa
rođendan:27.04.1992.
gdje: u Našicama
naj frendica: tena
druge najfrendice:lana.ena.mika.jeca idr....
naj glazba: hip hop i rock--------->linkin park i fort minor
naj biće:shinoda
fuj glazba: narodnjaci
naj životinja:pas.gušteri.kit ubojica
naj odjeća:gaće
naj obuća:patike
naj mob:nokia i samsung
naj dečki:normalni, duhoviti, s lijepim trbuhom
fuj dečki:umišljeni preseranti i totalni degeni,koji nose uske hlače------>fffffuuuuuuuuujjjjjj!!!!!!!!!
naj zanimacije:sport i crtanje
ja općenito:šutljiva,povučena, vječito u svom nekom svijetu, neznam slušat ljude, ne volim povrće,voooolim čokoladu(što se vidi na mojoj faci), nekak u depresiji kad sam sama otkad mi više nema aarona,lijena,ne baš odgovorna, niska,plava,nekad tvrdoglava i previše živčana,ali rijetko, često kasnim(gotovo uvijek)

....i tak.........cya...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr