1 stp klosr

četvrtak, 01.06.2006.

so amazing

kak ja sebe oduševljavam!!!rolleyesmadmadheadbangheadbangheadbangheadbang

neznam ni sama kak,al bitno da sam se ja nekak odjavila od starog bloga! o budale......headbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbang a stvarno nisam htjela odustajat od toga, nisam mogla vjerovat da ću ga imat mjesec dana(napravila sam ga 1.5) i onda se odjavim!!!headbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbangheadbang
pa uglavnom, danas je bio ok dan, dobila sam 5 iz hrvatskog i 2 iz povijesti(juuuupiiiiiismijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijehsmijeh) i tak.........
evo sad moram ić učit matku, pišemo jebeni test, a ja to nemam pojma i dobit ću jedan, a trebala bi dobit 5 da prođem s pet....nonononononononononono......neeeeeeeeeeeeeeeeeććććuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuunonononononononononononononononononononononononono
zadnji sat neću bit, idem sa taticom u osijek po sistera, odmah ću si pogledat kupaći i hlače, pa ak bog da, ponovit ću se....rolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyes
ma eto, šta da više pišem



mahmahmahmahmahcyamahmahmahmahmahmahmahmahmahmahmah


wavewavewavewave
wavewavewavewavewavewavewavewave
wavewavewave
wavewavewavewavewavewavewavewave
wavewave
wave
wavewavewavewave
wavewavewavewavewavewavewavewave
wavewavewave
wavewavewavewavewavewavewavewave
wavewave
wave

01.06.2006. u 16:51 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

ABOUT A GIRL

ime:Josipa
rođendan:27.04.1992.
gdje: u Našicama
naj frendica: tena
druge najfrendice:lana.ena.mika.jeca idr....
naj glazba: hip hop i rock--------->linkin park i fort minor
naj biće:shinoda
fuj glazba: narodnjaci
naj životinja:pas.gušteri.kit ubojica
naj odjeća:gaće
naj obuća:patike
naj mob:nokia i samsung
naj dečki:normalni, duhoviti, s lijepim trbuhom
fuj dečki:umišljeni preseranti i totalni degeni,koji nose uske hlače------>fffffuuuuuuuuujjjjjj!!!!!!!!!
naj zanimacije:sport i crtanje
ja općenito:šutljiva,povučena, vječito u svom nekom svijetu, neznam slušat ljude, ne volim povrće,voooolim čokoladu(što se vidi na mojoj faci), nekak u depresiji kad sam sama otkad mi više nema aarona,lijena,ne baš odgovorna, niska,plava,nekad tvrdoglava i previše živčana,ali rijetko, često kasnim(gotovo uvijek)

....i tak.........cya...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr