counter free hit unique web

KemoTerapija

24.12.2004., petak

SIĆAŠ LI SE TI MENE?

Jučer i danas malo proskitah. I, naravno, ne prođe ni metar-dva boravka u gradu – kako smo nekad zvali dio Zagreba od Draškovićeve do Frankopanske, od Kolodvora do Komedije – a da nekoga dragog/dragu ne susretneš.
- Gdje si, zaboga, jesi li živ?
- Nisam.
- Ha, ha, uvijek si isti, zajebant.

Navratih i do Pavina kafića u Frankopanskoj, do Gavelle. Naravno, tamo susretoh Ivicu Vidovića, zaista sjajnog prijatelja i sve što ide uza to. Dugo se nismo vidjeli.
- Pa ti uopće ne stariš, izgovorismo istodobno, komplimentirajući jedan drugome.
- Već se dugo nismo ženili, rekoh nakon što me je vječni Branko za šankom podsjetio na moj davnašnji pozdrav s Vidovićem, kojega od milja zovemo Koke.
- Ma, daj, pusti sad to, reče.
Popričasmo malo o svemu i ničemu, sjećajući se davnih druženja i selidbi poslije veselih razvoda.
Bračno stanje nam je neodlučeno 3 : 3.
U djeci ja vodim 4 : 3, ali on kaže da će me jednom stići, što nije isključeno, ako znamo da je papa Rogoz postao posljednji put otac s devedeset, čini mi se čak i više.
Ne znam volite li Vidovića kao glumca, mile i poštovani, ali on je meni naprosto nenadmašan.
Na sceni, u običnom životu, kad pije ili kad hoda, kad navija za Hajduka ili kad se šali na svoj račun, on je uvijek Koke. Hoćeš-nećeš, moraš ga voljeti.
S njim sam proživio svašta, pa kad bih ga htio dočarati kao čovjeka ne znam koju bi anegdotu izabrao. Možda ipak onu iz srednje škole u Splitu, kad se još nismo poznavali.
Vraćao se, tako, Koke s djevojkom navečer s nekog plesa. Kad, tamo na rivi ugleda kako neka skupina splitskih mangupa tuče nekoga mladića. Mladić je na podu, viče upomoć, ali nitko ga ne čuje. Naš se Koke ražali nad mladićem, ostavi djevojku u sigurnosnoj sjeni nekog balkona i priđe siledžijama.
- Momci, to nema više smisla, ča to radite, pobidili ste ga, na podu je, umiješao se Koke u gužvu, a momci, ni šest ni pet, premlatiše i našega pravednika.
Iduće subote, Koke skupi klapu iz razreda i krenuše u potragu za razbijačima. I, na jednom plesu Koke prepozna jednoga od onih koji su ga tukli. Kad je tipa klapa okružila, Koke mu priđe iza leđa, onim važnim korakom punim samopouzdanja i snage, i blago ga dodirnu po ramenu. Mladić se okrenu i pogleda Ivicu začuđeno. Koke ga važno odmjeri od glave do pete i natrag, uzdignu glavu i upita prijeteći:
- A, sićaš li se ti mene?
Mladić ga dobro pogleda, slegnu ramenima i reče:
- Ne, ne sićam.
- E, a onda ništa, reče Koke i ode.
Sad vam je jasno zašto ga volim više i od Žarka Potočnjaka.

Svima sretan Božić, slavili ga ili ne slavili.
Obaviještavam vas da možemo ovdje, kod mene, zajedno dočekati polnoćku. Vrata su otvorena, pa tko voli nek izvoli. Možda bude zanimljivo: Polnoćka kod Kemoterapije. Nije loše, ha?

- 17:58 - Komentari (66) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga