counter free hit unique web

KemoTerapija

03.12.2004., petak

POSLJEDNJI PETAK U ŽIVOTU MILIVOJA BUJASA

Večeras sam jako tužan. Ubio se moj dobar znanac iz Zadra, Milivoj Bujas, jedan od junaka Domovinskoga rata. Sve je bitke dobio, samo dvije izgubio. Od države za koju se borio i od sebe. Bio je previše dobar ratnik da bi sebe od sebe spasio.
Nas se dvojica nikad nismo sreli, a često smo kontaktirali telefonom. Tri puta se pokušavao ubijati i tri puta su ga u posljednji čas spašavali. Sad je sve nadmudrio. I mene.
Kad smo nedavno zadnji put razgovarali, bio je vesel. Tražio je od mene neke savjete o boljem djelovanju svoje udruge u Zadru. Zezali smo se i smijali. Dakako na svoj vlastiti račun.
Telefonski sam mu znao i ženu. Divna dama koja muža nije nikad napustila. Ženo, što reći?
Ima, koliko znam, dva lijepa sina. Sinovi, sve što bih rekao bilo bi... dobro pustimo to.
Ljudi moji, neki dan je bio tako sretan što mi se javlja iz novih prostorija udruge! U kojima se, eto, danas objesio.
Izabrali su ga za predsjednika, za vođu, a on nije mogao ispuniti očekivanja onih koji su ga izabrali. I povukao se. Zauvijek.
Baš mi je žao. Njegovo ime više nikad neće zasvijetliti na mome mobitelu.
A u mome srcu upaljena je još jedna svijeća. Dok mi vene ispunjavaju nove količine crnog voska.
Zbogom stari druže. To je to.

- 20:00 - Komentari (32) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga