13.09.2006., srijeda

opet ja...malo o skoli i tim sranjima...samo ukratko....

Eto...kao sto vec znate kak mi je prosao prvi tjedan...pceo je i drugi....da, jos jedan tjedan mucenja...a vec smo pisali sastavak....iz hrvatskog....i mene je odmah nastavnica morala spustit...rekla mi je da je sastavak odlican...ali kriva tema....mislim a tema je bila...ono ,,peta strana svijeta" koma....pa nisam ja kriva sta samo idem u skolu na trening i gledam tv...pa peta strana svijeta mi je spavanje...ali ona je rakla da mi je bolja tama bila ,,moj san" za moj sastavak...mislim stvarno....a testove ne bi nam ispravila....a dobro...nije to tak strasno...ali nije to ono najgore sto se dogodilo za pocetak tjedna...Kakva sam ja, ja sam morala negdje se polomit, tj... kak sam se zajebavala s matejom udarila sam petom u radijator jer sam sjedila na prozoru...i malo sam se jace lupila tak da sad nemram stat na nogu...hehe...znaci nema sutra treninga za mene...a bas bi mi bilo zakon....u skoli sam od 12:15 da 19:05 [ osam sati] i onda trening do oko pola deset...hehe..nema me doma....bez malog brace... savrseno za mene...ali nist od toga....a sad sam u bedu...zbog toga...ali ko ga jebe....a sad vas pozzzdravljam do iduceg puta....pufakisskisskiss

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.