<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> pjesmice - my true life my true story - Blog.hr
  srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (6)
Srpanj 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI Off/On

made by music =)

Opis bloga

sve o meni, i mom čudnom životu....

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr




Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Free Music

Free Music



Free Music

******o meni******


zovem se....zapravo drugi me zovu
kelly, a prezivam krizmanić!zubo
rođena sam 29.09.95 i sad ću u 7.b razred!
treniram odbojku 7 godina, vaterpolo 2 godine, i jahanje 2 god!
volim se družiti sa frendicama, ići u grad, na more, i volim jednu osobu a ta osoba se zove.....cerekcerek
mrzim umišljene ljude i one osobe koje zajebavaju ljude, a kad drugi zajebavaju njih....nutnut:nut
mrzim i školu(kao i svi ja mislim), ali ipak sada je nema pa ne moram niti razmišlati o njoj....deaddead
i to je to u kratko!!!
i nemojte zaboravi puuuno mi komajte!!!
pozzzzz.....mahmahmah


THIS IS ME...

someday you'll will cry for me
like i cryed for you....
someday you'll miss me
like i missed you....
someday you'll need me
like i needed you....
someday you'll love me
but I wont love you.....



ABECEDA FRENDOVA...smijehsmijeh

A-anja, alex...zubo
B-berić, benjo...thumbup
C-------
D-daniel...smijehsmijeh
E-eni k., eni l...deaddead
F-frenky...rolleyes
G-gavrić....nutnut
H-------
I-ivana bertonja...coolcool
J-------
K-katarina...winkwink
L-luka...sretansretan
LJ--------
M-martina, medak, majda...bangbang
N-nevena....zujozujo
NJ-------
O------
P-pepa (pig)....blablablabla
R-radovan....smokinsmokin
S-SARA, sara....beljbelj
Š------
T-triska, teuta...zijevzijev
U------
V-vera....thumbupthumbup
Z-zoki....yesyes
Ž--------

petak, 11.07.2008.

pjesmice

true friends are hard to find,
harder to leave and inpossible to forget!!!


cijeli život malo traje,
puno uzima a malo daje,
zato živi ne misli na krizu,
jer život je jedan i nema reprizu!!!


i smrt će jednom doćipo svoje,
i bog će biti svjedok za nas dvoje,
a tada dak se otvori srce moje,
u njemu će pisati:
za tebe je kucalo maleno moje!!!


eh, da imam zlatni nož,
da razliječim srce svoje,
svakom bi kabi krvi napisala ime tvoje...


mladost traje časak,
ljepota je cvijet,
al ljubav je dragulj koja osvaja svijet!!!


ljubav je lijepa kad se zapiše,
al kad je nosiš u srcu vrijedi još i više!!!


violina je instrument koji se svira,
prijateljstvo je žica koja se ne dira!!!


misli kao da ti je svaki dan poslijednji,
jer ćeš jednom biti u pravu!!!


sunce sja al zalazi,
život je lijep al prolazi,
slušaj sve al ne vjeruj svima,
jer frendova pravih tako malo ima!!


ako ti gorko zaplače oko,
ako te netko povrijedi duboko,
ako ti ikad zadrhti duša,
ako nemaš koga ta te sluša,
ako ikad vrisneš u snu,
nazovi me ja bit ću tu!!!


prijatelj je zvijezda koja nebo krasi,
čuvaj ga i pazi da se ne ugasi!!!

11.07.2008. u 11:49 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.