<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> o mojim frendovima - my true life my true story - Blog.hr
  srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (6)
Srpanj 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI Off/On

made by music =)

Opis bloga

sve o meni, i mom čudnom životu....

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr




Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Free Music

Free Music



Free Music

******o meni******


zovem se....zapravo drugi me zovu
kelly, a prezivam krizmanić!zubo
rođena sam 29.09.95 i sad ću u 7.b razred!
treniram odbojku 7 godina, vaterpolo 2 godine, i jahanje 2 god!
volim se družiti sa frendicama, ići u grad, na more, i volim jednu osobu a ta osoba se zove.....cerekcerek
mrzim umišljene ljude i one osobe koje zajebavaju ljude, a kad drugi zajebavaju njih....nutnut:nut
mrzim i školu(kao i svi ja mislim), ali ipak sada je nema pa ne moram niti razmišlati o njoj....deaddead
i to je to u kratko!!!
i nemojte zaboravi puuuno mi komajte!!!
pozzzzz.....mahmahmah


THIS IS ME...

someday you'll will cry for me
like i cryed for you....
someday you'll miss me
like i missed you....
someday you'll need me
like i needed you....
someday you'll love me
but I wont love you.....



ABECEDA FRENDOVA...smijehsmijeh

A-anja, alex...zubo
B-berić, benjo...thumbup
C-------
D-daniel...smijehsmijeh
E-eni k., eni l...deaddead
F-frenky...rolleyes
G-gavrić....nutnut
H-------
I-ivana bertonja...coolcool
J-------
K-katarina...winkwink
L-luka...sretansretan
LJ--------
M-martina, medak, majda...bangbang
N-nevena....zujozujo
NJ-------
O------
P-pepa (pig)....blablablabla
R-radovan....smokinsmokin
S-SARA, sara....beljbelj
Š------
T-triska, teuta...zijevzijev
U------
V-vera....thumbupthumbup
Z-zoki....yesyes
Ž--------

srijeda, 09.07.2008.

o mojim frendovima

ah....ja mislim da imam puno frendova/ica....i mislim da sam i ja dobra frendica....smijehsmijeh
neki od mojih best su:
-stjepana (pepa)
-sara s.
-ivana m.
-katarina (kata)
-eni
-andrea
-petra
-majda
-vera
-anja
-stephanie
-franceska (frenky)
-michele (ruža)
-matej
-daniel l.
-vito
-boris
-stefan
nemojte se ljutiti ako nisam nekog napisala ali mislim da sam sve!!! thumbup
ma meni je baš fora družit se sa svojim frendovima i mislim da je i njima samnom.....rolleyesrolleyes

STJEPANA- ona je jedna od mojih best frendica.... baš je luda (al u dobrom smislu), sa svima se druži i baš je super...i svi je zovu pepa (super pepa)!!smijehsmijeh

KATARINA- super frendica i uvijek je spremna da ti pomogne....(hvala šta si mi stavila dizajn)....svi je zovu kata....deadzubo

SARA S.- ona trenira samnom vaterpolo baš je super...volim se družiti s njom šeta što se ne viđamo baš često!!! bangbang
i to je to....nemojte mi zaboravit komat....pozzzz mahmahmah


09.07.2008. u 12:17 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.