< travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Coments On/Off
By: Angie Dizajn

Opis bloga

Boxeve uređujem kada radnja priče počne!

nedjelja, 20.04.2008.

Još jedna štafeta koju sam dužna objaviti...:)

Iskrena ili totalna lažljivica?
Iskrena lažljivica=). 50%. Iako mi laganje ide jako dobronaughtynaughty, prema prijateljima sam iskrena.

Kokos ili papaja?
Hmm... Kokos sam probala i nije bio loš, a papaju bih voljela.

Vatrena ili sramežljiva?
Između.

Voće ili povrće?
Voće.

Tjelesni ili likovni?
Likovni. Nespretna sam pa mi tjelesni ne ide baš dobro. Ok, nisam ni odlična u likovnom, ali ipak biram njega.

Jessica Alba ili Angelina Jolie?
Mislim da bi odgovaranje na ovo pitanje bilo bespotrebno, jer obje su talentirane, lijepe i nema smisla uspoređivati ih.

Jazz ili cajke?
Jazz ne slušam, a ni cajke. No, nemam ništa protiv osoba koji to slušaju. Uostalom, zašto i bi?

Uredan ili neuredan?
Volim biti uredna, ali nisam luda za pospremanjem. Mislim da sam nešto između.

Knjigoljubac?
Odkada sam naučila čitati.

Kino ili disco?
Kino.

Hippy ili emo?
Nijedno. Kao što je Leah rekla: Hippyji su napušeni, a emo kids plaču i stalno su u depresiji (i režu žile ponekad).lud

Široke ili uske hlače?
Zavisi kako mi stoje.

More ili bazen?
More. U bazenu mi smeta klor.

Auto ili motor?
Auto, uglavnom.

Kad položiš vozački koga prvoga voziš?
Pravo pitanje bi bilo hoću li položiti vozački. Koliko ja poznajem svoju sposobnost - teško. Odmah bi se slupala.belj

Prvo ljetovanje bez roditelja s koliko godina?
Kao i Beatrix, živim na moru i baš nema potrebe za time. Ali, ipak volim putovati, bilo ljeto ili zima...

Mjesto koje želiš posjetiti?
Ima ih stvarno puno, a i pola ih se ne mogu sjetiti...=)

Čega se jako bojiš?
Smrti, zbog istog razloga kao i Bea.

Najtužniji dan?
Kada mi je djed umro. Mrzim taj dan i mrzim to što se sjećam svake sitnice tog dana... Često se rasplačem kada se sjetim toga.

Tvoj nadimak?
Od mog imena je malo teže napraviti nadimak, ali me inače zovu Dara ili, kako me jedna prijateljica zove, Paučica.

Žuto ili narančasto?
Žuta je ok, a i narančasta. Ne mogu se odlučiti...

Novac ili ljubav?
Ljubav, razloge valjda znate.

Pas ili mačka?
Teško. Jako teško. Volim pse, volim mačke. Stvarno teško..

OK! ili Teen?
Koje pitanje... Ponekad kupim jednog, ponekad drugog, ali nisu mi baš nešto posebno...

Najgluplji SMS u životu?
Hmm... Trenutačno se nijednog ne mogu sjetiti...

Plivanje ili trčanje?
Plivanje, definitivno.

Horor ili komedija?
I jedno i drugo.

Kiss ili hug?
Mislim da mi je ipak draži zagrljaj... No, zavisi od koga...

Frajerica ili šminkerica?
Nijedno.

Post dolazi za koji dan!

P.S.
Nikome nisam stigla javiti za ovo, pa vas molim da se ne ljutite...



| Leave a comment (3) | Print | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.