< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Descho,pijan si,saschiven, ko letva! Hic!

MOJ MSN: keky999@hotmail.com





adopt your own virtual pet!


Ako ti slučajno trebaju avatari klikni ovdje
Drinkykisscerek
Katzcool
Drcthumbup
Petrasmijeh
Karićsmokin
Sonjakisscerek
Sandrasmijeh
Kikipartypuknucu
Ivonamah
Ančicakissrofl
Makithumbup
Tenakisscerek
Tena2smijeh
Laurawink
K.E.K.y....ne ja...njami
DVIJE LUDE CURICE V.G.bangrofl
Betypuknucuthumbup
Ivana...my spoiled bitchsmokinpartykissmah
Hanamah
Tinarofl
Dinkecroflkissnjami
Dinaroflmahsmijeh
od Sanjicekiss
Ana&Ines

MOja obožavateljicaroflsmijeh
Vončikisssmijehparty
Alen
=========================
==={{MOLIM VAS POGLEDAJTE OVO___ stisnite tu i komentirajte....}}===
=========================


JA SAM JA! Imam 16 god!!! zovu me Keky, Brux,Bruđo,Keđo,Kombajn!!!!!! Keky mi je postalo ime, neki su me profesori u osnovnoj tako zvali!! Volim cugat,zabavljat se i slušam sve(za hrvatske rock grupe bi dao glavu) partypartysmijehsmijehyesnaughty!!

Free Counter
Free Counter
myspace graphics
hrvatskahrvatskahrvatskahrvatskanjami
namcorrolleyeskissburninmadpuknucunjami
naughty
naughtycerek
KARIĆ I JOHA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MI U PRAGU (smijemo se neko idijotu)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

NAFAFANA EKIPA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

MI PRIJE TEKME
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


JA I KNJAC
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

NAĆUĆKANI KARIĆ
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

NETREBAM NIŠ GOVORT(ANDRIJA)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ZAMIŠLJENI JOC
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

DODO-JUČER JE BILA BURNA SUBOTA
Free Image Hosting at www.ImageShack.us




TU NOĆ KAD SI SE UDAVALA

Tu noć kad si se udavala
nitko nezna zašto si plakala
da li radi tamjana
ili starih uspomena

Tu noć kad si se udavala
nitko nezna zašto si plakala
il ti je
kroz glavu prošlo sve

Tu noć kad si se udavalaa
mene pijanog su odnjeli
moji prijatelji vjerni psi
dojutra me tješili
da ima milijun takvih kao što si ti
i da ću te preboljeti

Tu noć kad si se udavala
meni kroz glavu prošlo je

Postoje neki drugi svjetovi
za nas bi bili rajski cvjetovi,
o samo da si htjela pobjeći
ovako stisni zube neplači

Tu noć kad si se udavala
meni kroz glavu prošlo je
tvoje smiješne samaturne haljine
sandale boje mjesečine

Postoje neki drugi svjetovi
za nas bi bili rajski cvjetovi,
o samo da si htjela pobjeći
ovako stisni zube neplači


===================


ponedjeljak, 17.09.2007.

neznam o čemu pisati, neda mi se , nemam vremena. sretan sam jakocereki tako sve u svemu moj život je na mjestu...pozravljam vas sve...nemam nikakve inspiracije...ciao...



| komentari (14) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.