< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

By:me®i

0 nAma :



iMe: Tomislav
nADiMak: Ture
gOdiNA: 14(skoro 15=)
vOliM: cure, nogomet,glazbu,zivot,
zajebanciju,svoje prijatelje
Ne vOliM: umisljene ljude koji ne znaju za salu
lJuBaV: Zauzet( volim tikycerek )

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

iMe:Mar1n
nADiMak: Stewo ili nowo Majkl
gOdiNA: 14
vOliM: spavat,jest,zujit,bit sa frendowima,košarku,mjuzu
Ne vOliM: isto ko owaj manki gore xD
lJuBaV: Slobodan ko BosNa

KliKe :

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja(Marin) & Ja(Ture)nut

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja(Ture) & moa jubav(Tiky)kiss

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kuhta & Joco & ja(Ture)thumbup

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
e owo sam ja (marin) i moj razred kraj osnovne
ja jedini u kupacima jer se islo na kopiku poslije dead

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kOmpaNi oF HirOwWwWs rofl

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
BOrbAs sEKjurIti... smokin

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Marin(kao mali) smijeh

eo kolko vas je bilo od 22.7.07. !!!


Free Hit Counter
Free Hit Counter

ponedjeljak, 06.08.2007.

ČaoOoOOoOOOo.....BaAaRbEeEEeeEEeEeeEeeE....

Dobar dan žohari....kako ste i šta ima kod vas ja sam se vratio sa mora u subotu i bilo je ljepo-puno sam zujio,jednom sam se okupo i većinu vremena sam spavao i jeo! Upravo pričam sa majmunom preko mobitela i sve vas pozdravlja -trea se vratit owih dana sa mora a danas ide na prljavce yes rEko mie da pozdravim neku Anju Makaranku iako ja neam blage koe to neka zenska iz Makarske wald ju bari smijeh....Turre i Tihana ce najvjerovatnije prekinit jer je bila neka velika svađa nut i takoo....faLa svima na komentarima svaka vam daLa,danas sam bia na kopici tam 3 čovika bili AnTeE jA DebeLa i neka jos!pa....svaki put neko novi dođe na kopiku kul a?!.......HmmMm sta da j0š pišem....nEko nevrijeme zavatilo moj 0sk padala je kiša puhala je bura i nebo je bilo crNo jaKoo0oo....eek...eto wald će bit dosta ae uzivajte i ostavljajte k0mowE....od0 ča...b0k.....wave..



| Reci nešto pametno… (242) | …printaj ako hoćeš… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.