Image Hosted by ImageShack.us
ovo je pjevač grupe zabranjeno pusenje sejo sexon


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
gitarist iron maidena





Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ŽIVILE USTAŠE -SMRT KOMUNIZMU

K-E-J-S-O-B-R-T

23.11.2005., srijeda

možda gremo u Irak

ma sve vam je počelo ovih dana kad je u nas u dalmaciji počela puvati bura bbbbbrrr a štaćemo ja i moj frend maaka sami jer ostale boli ,mi si počnemo razbijat glavu pitanjima poput štaje prije nastalo kokoš il jaje a u nas je bilo pitanja koliki je svemir , koja je prva životinja nastala i općenito o još takim glupostima pa sam ja došo do jedne ideje da odemo neđe iz ovog grada a di ? Nakon tri minute sjetimo se u Irak i baš bi bilo dobro možda bi preživili koji par minuta a ona bi nas koji zalutali projektil probušio a bar bi tad bili popularni ma zajebajem se nevalja se tako šalit , a eto nakon ti gluposti sjedili smo na zidiću kojih 15tak minuta dok nismo nešto uvidjeli neke žene zamotane , bog te kaže maka a ja gledam sav izluđen šta je ovo - ubrzno smo saznali da su to neke žene koje prodaju lancune i neke pokrivače iz Mostara neke muslimanke a kasnje smo se dosjetili da je to neki znak šta znaš možda se nekad zaletimo tu u Irak
Ovaj tekst je napisan u znaku bojkota prema točkama.

- 08:30 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  studeni, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
a sta ću vam rijeti sve će te vidit a a svašta
TORCA vs BWK

Image Hosted by ImageShack.us